Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Vilka oootroligt givande samtal vi har. 😮 🙁 🙂 Ja. Gote, ska inte du ta och översätta den här tråden till italienska till på måndag? 😱
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Vilka oootroligt givande samtal vi har. 😆 😆 😆 Ja. Gote, ska inte du ta och översätta den här tråden till italienska till på måndag? 😄 Vi får nog hjälpas åt allihopa. Jag hittar inte "ph34r" i min ordbok... 😳
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Man borde ge ut det här i bokform... 😳 Vacker cliffhanger där! Jag kan inte hålla mig, blir det en bok eller inte? Oj vad jag längtar till nästa inlägg.. 😆
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Vilka oootroligt givande samtal vi har. 😆 😆 😆 Ja. Gote, ska inte du ta och översätta den här tråden till italienska till på måndag? 😄 Vi får nog hjälpas åt allihopa. Jag hittar inte "ph34r" i min ordbok... 😳 :il ph34r:?
Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 😆 He, he.. Det här låter lite snuskigt men.. Hur får en fram..eh bananen 😆 he, he, från funfilesand... Det blir ju bara deras logga 😆 Gott om bananer annars... 😳
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Man borde ge ut det här i bokform... 😳 Vacker cliffhanger där! Jag kan inte hålla mig, blir det en bok eller inte? Oj vad jag längtar till nästa inlägg.. 😆 ...eller inte! 😆
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Oj vad jag längtar till nästa inlägg.. 😳 Här! 😆 Nice avsnitt, dock håller cliffhangern i sig... blir det en bok eller ej. (Iofs kanske det bara är en 400-avsnittars-dröm, a'la Bobby Ewing)
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 😆 He, he.. Det här låter lite snuskigt men.. Hur får en fram..eh bananen 😆 he, he, från funfilesand... Det blir ju bara deras logga 😄 Gott om bananer annars... 😆 Jag vet! Himlen är så nära men porten är stängd!! 🙁 Sankte Per? 😳
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 😆 He, he.. Det här låter lite snuskigt men.. Hur får en fram..eh bananen 😆 he, he, från funfilesand... Det blir ju bara deras logga 😄 Gott om bananer annars... 😆 Jag vet! Himlen är så nära men porten är stängd!! 🙁 Sankte Per? 😳 Sänkte Per...
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Oj vad jag längtar till nästa inlägg.. 😆 Här! 😆 Nice avsnitt, dock håller cliffhangern i sig... blir det en bok eller ej. (Iofs kanske det bara är en 400-avsnittars-dröm, a'la Bobby Ewing) 😳 Tänk dig om Pluffo vaknar en morgon och så står Bobby där i duschen, och hela tråden var bara en dröm...
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Oj vad jag längtar till nästa inlägg.. 😆 Här! 😆 Nice avsnitt, dock håller cliffhangern i sig... blir det en bok eller ej. (Iofs kanske det bara är en 400-avsnittars-dröm, a'la Bobby Ewing) 😳 Tänk dig om Pluffo vaknar en morgon och så står Bobby där i duschen, och hela tråden var bara en dröm... 😆
Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 😄 He, he.. Det här låter lite snuskigt men.. Hur får en fram..eh bananen 😆 he, he, från funfilesand... Det blir ju bara deras logga 🙁 Gott om bananer annars... 😆 Jag vet! Himlen är så nära men porten är stängd!! 🙁 Sankte Per? 😳 😆
Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Oj vad jag längtar till nästa inlägg.. 😆 Här! 😄 Nice avsnitt, dock håller cliffhangern i sig... blir det en bok eller ej. (Iofs kanske det bara är en 400-avsnittars-dröm, a'la Bobby Ewing) 😳 Tänk dig om Pluffo vaknar en morgon och så står Bobby där i duschen, och hela tråden var bara en dröm... 😆😆
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 (redigerat) ...näe om man skulle ta och göra nånting... Jag skall iväg och knåpa musik med en polare... 😳 (Sportlov? Musiklov!) Redigerat 8 mars 2006 av Pico
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 ...näe om man skulle ta och göra nånting... Jag skall iväg och knåpa musik med en polare... 😆 (Sportlov? Musiklov!) Känner ni musik? 😳
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Hej! Nu gick jag om mornel! 😳 MVH-Gote... 😆 HAH, så gåre när folk försöker ha ett normalt liv... (folk är i det här fallet mornel, aldrig annars) 😆😆
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Hej! Nu gick jag om mornel! 😆 MVH-Gote... 😄 HAH, så gåre när folk försöker ha ett normalt liv... (folk är i det här fallet mornel, aldrig annars) 😆😆 😳
Recommended Posts