Linus Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Jag fick mail nu. "You 've Won £250,000 /UK National Lottery" Jovisst, självklart vill jag svara med mitt namn och kontonummer till deras Yahoo Mail-adress. 😳 Märkligt också att mailen för UK National Lottery skickas ut från Kanada... 😳
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Jag fick mail nu. "You 've Won £250,000 /UK National Lottery" Jovisst, självklart vill jag svara med mitt namn och kontonummer till deras Yahoo Mail-adress. 😳 Märkligt också att mailen för UK National Lottery skickas ut från Kanada... 😳 Grattis! 😳
Pico Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Lunch! 😳 Hmm, och inte i fan har det kommit till några matvaror i mina skåp. Bara att bita i det sura äpplet och.... eller njäe, vänta... jag har inte ens ett surt äpple. 😳
Micke H Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 ...och slutar på AFFE! Jag med! 🙂 Kan ju säga att det inte var det ordet jag tänkte på... 🙁
Micke H Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 ...och slutar på AFFE! Jag med! 🙂 Kan ju säga att det inte var det ordet jag tänkte på... 🙁 🙂 😎 Så här ser jag ut efteråt...
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Jag fick mail nu. "You 've Won £250,000 /UK National Lottery" Jovisst, självklart vill jag svara med mitt namn och kontonummer till deras Yahoo Mail-adress. 🙁 Märkligt också att mailen för UK National Lottery skickas ut från Kanada... 🙂 Grattis! 🙂 Bara att gratulera! Och du som inte ens köpt nån lott... 😎
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Lunch! 🙂 Hmm, och inte i fan har det kommit till några matvaror i mina skåp. Bara att bita i det sura äpplet och.... eller njäe, vänta... jag har inte ens ett surt äpple. 🙁 Bara att bita ihop då. Det är bara några veckor kvar till löning... 😎
Micke H Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 (redigerat) HIMMEL OCH PANNKAKA! Jag har tråkigt... Redigerat 8 mars 2006 av Lynxo
Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 (redigerat) (Underhållning) Här Gote, chilibanan: Redigerat 8 mars 2006 av Dark Of Light
nurfen Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Jag har kommit på en sak. Eftersom det var Pluffo som startade den här tråden.. Borde inte vi ha honom som kultledare? Han bestämmer när vi begår kollektivt självmord, osv?
Recommended Posts