Linus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Äsch, känns märkligt att läsa "före/efter Vectro". Jag är fortfarande Vectro även om jag inte använder det som nick här. 😕 Norman Cook kallar sig inte alltid för Fatboy Slim, trots att han egentligen alltid är Fatboy Slim... Tom Piha har namnet Max Peezay på grimeakten för att skilja den tydligt från Fjärde världen. Likaså gör jag mer än Vectro och det känns fel att stå med Vectro som signatur 😛
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Äsch, känns märkligt att läsa "före/efter Vectro". Jag är fortfarande Vectro även om jag inte använder det som nick här. 🙂 Norman Cook kallar sig inte alltid för Fatboy Slim, trots att han egentligen alltid är Fatboy Slim... 😉 Tom Piha har namnet Max Peezay på grimeakten för att skilja den tydligt från Fjärde världen. Likaså gör jag mer än Vectro och det känns fel att stå med Vectro som signatur 🙂 Före/efter Linus då 😄
Pazo Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Gnatt du me då 😄 😉 *Pussas!* Säger också gnatt nu! 🙂 Pussgrabbs! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 TV slut imon ta bort stygnen i käften frysa våndas skriva
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 (redigerat) Den jag presenterade nyss hittade jag som alternativ på Soundcontrol Tyckte den var lite snygg bara. Det är UK:s ledande återförsäljare av musikinstrument. Så nu står det mellan *Tanglewood Sundance Pro TW15NS (gran&mahogny) *Yamaha FG750S (gran&sycamore) *Simon&Patrick SP6 (ceder/gran&körsbär) Att spara några hundra bara genom att skicka efter den, det vete tusan... Knallar nog till den lokala affär'n. 😉 :musik Redigerat 7 mars 2006 av musik
Recommended Posts