Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Är det NÅGON som kan öppna Musikbörsens Nattreakatalog på Nätet??

😉

:musik

Ja, det var en helt vanlig PDF.

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Just det. Pdf. Men den öppnar sig inte. Den där tjatiga vita tråksidan med text kommer upp: tekniska problem med webbsidan eller justera inställningarna för webbläsaren.

Jag har gått igenom förslagen, men vad betyder PCT 1.0? Det hittar jag inte!! Däremot allt annat.

😉

musik (oregistrerad)
Postat

Tack så mycket, Vectro!

Ingen vidare rea tycker jag! Den där Marantz-micken EM8 såg intressant ut, 5 spänn dyrare nu under rean. Ett riktigt passa-på-pris.

😉

Postat
pöss o hej

Nu ska jag träna o sen ska jag svänga för MB för att kolla om de har några shysta "MB-dealar" som de brukar skryta om... 😛

Skulle tro att de har nattrea i Norrköping också. Isåfall öppnar de inte förrän 17:00...

Jepp...

Det va lixom därför jag gick dit 🙂

Detta köpte jag:

LPCD-skivor (sånna där svarta saker)

CAD95 (mik för 495:- som nypriset låg på ca 2500:-)

Kondensatormic som jag egentligen inte vet nåt om, men "Made in USA" talar väl för att det är en skapligt bra produkt i alla fall 🙂

Tänkte pröva den imorrn/snart 😏

.Viktor

musik (oregistrerad)
Postat

Är ALLA deras reaprodukter verkligen slut om typ 1 minut? Eller höjer de helt enkelt priserna imorgon?

😄

Postat
Är ALLA deras reaprodukter verkligen slut om typ 1 minut? Eller höjer de helt enkelt priserna imorgon?

😉

Nä! Alla deras REA-produkter är inte slut ikväll men imorrn så är det de vanliga priserna som gäller igen...

(om de inte känner för att vara lite vänliga 😄)

Postat
(La_ms_ner_nu_Pico_?)

:blink

Vet i faen vad som hände... jag tippar på att det buggade ur pga ditt spammande. 😄

musik (oregistrerad)
Postat

Nej nu väntar andra halvlek! Kom igen Zlatan! Kom igen Rangers! Kom igen Bangoura!

😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.