Linus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Är det NÅGON som kan öppna Musikbörsens Nattreakatalog på Nätet?? 😉 :musik Ja, det var en helt vanlig PDF.
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Just det. Pdf. Men den öppnar sig inte. Den där tjatiga vita tråksidan med text kommer upp: tekniska problem med webbsidan eller justera inställningarna för webbläsaren. Jag har gått igenom förslagen, men vad betyder PCT 1.0? Det hittar jag inte!! Däremot allt annat. 😉 :musik
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Tack så mycket, Vectro! Ingen vidare rea tycker jag! Den där Marantz-micken EM8 såg intressant ut, 5 spänn dyrare nu under rean. Ett riktigt passa-på-pris. 😉 :musik
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 pöss o hej Nu ska jag träna o sen ska jag svänga för MB för att kolla om de har några shysta "MB-dealar" som de brukar skryta om... 😛 Skulle tro att de har nattrea i Norrköping också. Isåfall öppnar de inte förrän 17:00... Jepp... Det va lixom därför jag gick dit 🙂 Detta köpte jag: LPCD-skivor (sånna där svarta saker) CAD95 (mik för 495:- som nypriset låg på ca 2500:-) Kondensatormic som jag egentligen inte vet nåt om, men "Made in USA" talar väl för att det är en skapligt bra produkt i alla fall 🙂 Tänkte pröva den imorrn/snart 😏 .Viktor
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Är ALLA deras reaprodukter verkligen slut om typ 1 minut? Eller höjer de helt enkelt priserna imorgon? 😄
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Är ALLA deras reaprodukter verkligen slut om typ 1 minut? Eller höjer de helt enkelt priserna imorgon? 😉 Nä! Alla deras REA-produkter är inte slut ikväll men imorrn så är det de vanliga priserna som gäller igen... (om de inte känner för att vara lite vänliga 😄)
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 (La_ms_ner_nu_Pico_?):blink Vet i faen vad som hände... jag tippar på att det buggade ur pga ditt spammande. 😄
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Jaja, enough crap för ikväll... TV-soffan nästa! Herrå!
osiris Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Blubb blubb Hej på re 🙂 Hur är det? bra, men msn funkar ej 😉
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Blubb blubb Hej på re 🙂 Hur är det? bra, men msn funkar ej 🙂 Stackars Robban då 🙁 Undrar om det funkar för mig 😉
Pazo Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Blubb blubb Hej på re 🙁 Hur är det? bra, men msn funkar ej 😉 🙂
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Nej nu väntar andra halvlek! Kom igen Zlatan! Kom igen Rangers! Kom igen Bangoura! 😉 :musik
Recommended Posts