musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Men hallååå!!! Att lösa detta med mellanslag blir ett alltmer akut problem. Det kan inte lösas genom att nästa person gör ett mellanslag och sedan skriver sin bokstav. Det kommer inte att synas om den som skriver efter mig nu t.ex. bara går in och lägger fram en enda stor bokstav. Det kommer inte att kunna uttydas om den föregåtts av ett mellanslag!! 😆 :musik
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 (mellanslag) Varsågod, ge mig början på nästa ord nu.
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Kan vi inte använda "_" som mellanslag? Annars kommer det här att bli världenslängstasammasattaord... 😆
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Kan vi inte använda "_" som mellanslag? Annars kommer det här att bli världenslängstasammasattaord... 😆 Menjagharlästsåmångaklagomålomsärskrivningarpådethärforumetnuatt jagintetörsanvändamellanslag
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Musik: Nu ska jag ta det riktigt sakta! 😆 Vi har kommit till Fakir, eller hur 🙂 Då anser Viktor att det passar perfekt med ett mellanslag, så gör Viktor såhär: Han skriver ett mellanslag OCH första bokstaven på nästa ord 😆
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Jaha får man använda sär skrivning nu eller? 😆 All tid! 😆 F a n v a d s k ö n t, v a r t n ä s t a n l i t e o r o l i g !
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Jaha får man använda sär skrivning nu eller? 😆 All tid! 🙂 F a n v a d s k ö n t, v a r t n ä s t a n l i t e o r o l i g ! Använ dgärname llanslagme dm åtta... 😆
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 pöss o hej Nu ska jag träna o sen ska jag svänga för MB för att kolla om de har några shysta "MB-dealar" som de brukar skryta om... 😆
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Jaha får man använda sär skrivning nu eller? 😆 All tid! 🙂 F a n v a d s k ö n t, v a r t n ä s t a n l i t e o r o l i g ! Använ dgärname llanslagme dm åtta... 😆 Okejförlåt,skallaldrigupprepasammamisstagigen.
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Jaha får man använda sär skrivning nu eller? 😳 All tid! 😆 F a n v a d s k ö n t, v a r t n ä s t a n l i t e o r o l i g ! Använ dgärname llanslagme dm åtta... 😆 Okejförlåt,skallaldrigupprepasammamisstagigen. 😏
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Jaha får man använda sär skrivning nu eller? 😳 All tid! 😆 F a n v a d s k ö n t, v a r t n ä s t a n l i t e o r o l i g ! Använ dgärname llanslagme dm åtta... 😆 Okejförlåt,skallaldrigupprepasammamisstagigen. 😏 😆
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 pöss o hej Nu ska jag träna o sen ska jag svänga för MB för att kolla om de har några shysta "MB-dealar" som de brukar skryta om... 😆 Skulle tro att de har nattrea i Norrköping också. Isåfall öppnar de inte förrän 17:00...
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Vad man än försöker sig på i den här tråden så kommer det alltid tillbaka till " 😆 "...
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Är en sådan här tråd nödvändig? 😳 Nu lyssnas det på Cari Lekebusch ifrån Folkets Hus, jkpg 2000. nej eller jo precis som ja förutspådde! ph34r.gif så, hur många sidor skulle vi upp i? Tusen miljoner. Jaså? öhm... kan bli lite svårt för mig och få in det här... på onsdagar har ja pilkastning med ragnar begagnad. på tisdagar är det samba med eva, kan vi inte ta typ niohundra sextio tolv istället? tack. Gångrar vi det med hundra så går det bra. Mvh/ Skäggiga kalven 😆 Det hände mycket vettigt på forumet den 25 april 2005... 😏 T.ex. så blev jag medlem!
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Är en sådan här tråd nödvändig? 😳 Nu lyssnas det på Cari Lekebusch ifrån Folkets Hus, jkpg 2000. nej eller jo precis som ja förutspådde! ph34r.gif så, hur många sidor skulle vi upp i? Tusen miljoner. Jaså? öhm... kan bli lite svårt för mig och få in det här... på onsdagar har ja pilkastning med ragnar begagnad. på tisdagar är det samba med eva, kan vi inte ta typ niohundra sextio tolv istället? tack. Gångrar vi det med hundra så går det bra. Mvh/ Skäggiga kalven 😆 Det hände mycket vettigt på forumet den 25 april 2005... 😏 T.ex. så blev jag medlem! 29:e april är ju dock snäppet vassare...
Recommended Posts