Pazo Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag vet varför det inte är några tjejer på det här forumet - DEN KVINNLIGA RASEN ÄR SÄMST. Kom fram till det såhär ikväll. Gud så less jag är. Hur gåré? 😳 Igårkväll var den kvinnliga rasen rätt skön 😕
Pico Postat 29 april 2006 Trådstartare Postat 29 april 2006 En Calzone får det nog bli 😄 Byt till något annat först... 😄 Nu hänger inte jag med 😕 Din outfit...
Pazo Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 En Calzone får det nog bli 😄 Byt till något annat först... 😄 Nu hänger inte jag med 😕 Din outfit... LOOOL! Redan bytt 😄
Pico Postat 29 april 2006 Trådstartare Postat 29 april 2006 En Calzone får det nog bli 😄 Byt till något annat först... 😄 Nu hänger inte jag med 😕 Din outfit... Nja det är nog bäst han behåller den på för det kan bli söligt... 😄 😄
Pazo Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 En Calzone får det nog bli 😄 Byt till något annat först... 😄 Nu hänger inte jag med 😕 Din outfit... Nja det är nog bäst han behåller den på för det kan bli söligt... 😄 😄
Danabacken Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Va händer på en sånhär kvalborgskväll grabbar? 😄 kvalborg? 😕
Pazo Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Va händer på en sånhär kvalborgskväll grabbar? 😄 kvalborg? 😕 ja. Idag alltså... dan innan valborg..
Overkill Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 (redigerat) Ingenting, laddar för den stora festen igår! Var och hämtade flaket med Loka Hallon som pappa köpte ut åt mig, men det behöver ni ju inte säga till någon. 😄 :D 😄 :D WTF? Laddar för den store festen "igår"? 😄 Idag självklart! 😆 OMG!! Imorgon menar jag ju!!!!! 😄😕😄 Redigerat 29 april 2006 av Overkill
Overkill Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag var på konsert förut, Agnes 😄 Det var gratis! Hon var ju här hemma i Vänersborg och visade upp sig! Hon är ju inte ful direkt 😕 Henns trummis är riktigt grym! Bobo eller nått, vad det svängde! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag var på konsert förut, Agnes 😄 Det var gratis! Hon var ju här hemma i Vänersborg och visade upp sig! Hon är ju inte ful direkt 😕 Henns trummis är riktigt grym! Bobo eller nått, vad det svängde! 😄 Fick du hennes nummer vill jag gärna ha det! Jag planerar att gifta mig med henne.
Overkill Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag var på konsert förut, Agnes 😄 Det var gratis! Hon var ju här hemma i Vänersborg och visade upp sig! Hon är ju inte ful direkt 😕 Henns trummis är riktigt grym! Bobo eller nått, vad det svängde! 😄 Fick du hennes nummer vill jag gärna ha det! Jag planerar att gifta mig med henne. Då är vi nog flera stycken! 😄
Overkill Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Jag var på konsert förut, Agnes 😄 Det var gratis! Hon var ju här hemma i Vänersborg och visade upp sig! Hon är ju inte ful direkt 😕 Henns trummis är riktigt grym! Bobo eller nått, vad det svängde! 😄 Fick du hennes nummer vill jag gärna ha det! Jag planerar att gifta mig med henne. Då är vi nog flera stycken! 😄 😄 😄
Micke H Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Här var det livat... 😱 Overkill, jag har fått ornding på trummorna nu! Man var tvungen att importera trummorna på ett slagverks-spår. Då funkade det. Den gjorde det inte automatiskt av någon anledning... 😏
Pazo Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Sådär! hämtat pizzan nu! Hela trapphuset luktar fan sprit! Märks att de är valborg imöra 😏😱 PUSS PÅ ER! för nu ska jag se på CSI å sen OC 😆
Micke H Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Fan oxå nu har jag blitt förkyld å fått feber... Tyck synd om mig! 😏 *tycker synd* 😱
musik (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Hej! Läget? Annars? Min figur i Popomundop är på dåhus. Hur tar man sig därifrån? 😏 :musik
Micke H Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Hej! Läget? Annars? Min figur i Popomundop är på dåhus. Hur tar man sig därifrån? 😏 :musik Hur hamnade han där? 😱
musik (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Dj**ligt bra fråga Lynxo. När jag kom tillbaka hem efter en utflykt torsdag-nu, så såg jag att han befann sig där. Han går inte att flytta därifrån heller står det... 😏 Hälsan är extremt bra - fylld ljusgul stapel, men humöret är nästan helt slut. Han lider av depression. :musik
Overkill Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Han går inte att flytta därifrån! Jag skrev om dte i forumet, ska se om jag får svar (alltså popomundos forum).
musik (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Han e dö närsomhelst. Synd, för jag fick just i mail mitt första skivkontrakt... ...och har bokat 10-15 konserter. 😏
Micke H Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 "walk with me and see the world I see it is our home it's where we all belong life is flair a brittle dress we wear a fleeting sigh"
Overkill Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 För att citera dig; hehe, tyvärr. jag kan bara få till någonting som vagt påminner om sång, men som kommer att få dig att skrika av smärta. du kommer aldrig mer att kunna lyssna på ljud överhuvudtaget efter att ha hört mig sjunga... Ja jag skulle nog tro det. 😱😏
Recommended Posts