Frekvens Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Förresten, är det någon skillnad på magkatarr och magsår? Eller är det någon som har haft ont i magen, fast det känns som det ligger en sten precis under revbenen. Man känner sig hungrig, fast man har ingen aptit. Jag har känt så här en vecka ungefär. Väldigt frusterande.
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Idag fyller Lynxo (h)år! 😄 Just det!!!!! 😄😄😄 ...hur gör man när man fyller hår...? 😆
Overkill Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Idag fyller Lynxo (h)år! 😄 Just det!!!!! 😄😄😎 ...hur gör man när man fyller hår...? 😆 Jag vet inte... 😄 Men du, logga in på msn!
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 För att editera Grahn's inlägg lite är det mycket bra idéer Lynxo har 😄😄😄 😆
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Idag fyller Lynxo (h)år! 😄 Just det!!!!! 😄😎😄 ...hur gör man när man fyller hår...? 😄 Jag vet inte... 😄 Men du, logga in på msn! Jaja...nöjd??? 😆😄
Overkill Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Nu kom ju Grahn också in! 😄 Fast med dig har jag ju inget att prata om 😄😆😄
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Kan inte någon mer gratta mig för att jag fyller år? Jag gillar att bli grattad... 🙂
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Tack Per! 🥰 Förresten, jag känner en snubbe som heter Per Besver. Man uttalar det Besvär, Per Besvär! 🙂
Pico Postat 28 april 2006 Trådstartare Postat 28 april 2006 Kan inte någon mer gratta mig för att jag fyller år? Jag gillar att bli grattad... 🙂 Jo, grattis! 🥰
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Kan inte någon mer gratta mig för att jag fyller år? Jag gillar att bli grattad... 🙂 Jo, grattis! 🥰 Vad snälla alla är! 🥰
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Har ju inte sagt grattis än, så... Grattis! 🙂 Börjar slita ut ordet nu, men...tackar! 😄🙂
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Kom igen grabbar, sju minuter kvar att gratta mig på!!! Sen lovar jag att hålla käften (några sekunder i alla fall)! 🙂
Danabacken Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 (redigerat) grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis Nöjd? Redigerat 28 april 2006 av Danabacken
Danabacken Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS GRATTISGRATTISGRATTIS Nöjjd!? 🙂
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Oooookej då... 🙂 Och det var i sista stunden! Härmed fyller jag inte år längre! Tack för alla som deltagit i hyllningarna! Jag ska minnas er i mitt tacktal för Oscar-statyetten! 😄
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Skivor: Pain of Salvation - 12:5 En grym akustisk liveplatta. Här finns alla deras gamla låtar i nya versioner inspirerade av både jazz, blues, industrimetall, country, mm. Låter så jävla bra! 🙂 Iron Maiden - Killers Fick den mest för att komplettera samlingen... 🙂 Böcker: Vigilante - Andreas Roman Ett slags mellanting mellan thriller och fantasy, och som utspelas i Stockholm. Verkar grymt bra. 🙂 Änglar och Demoner - Dan Brown Dan Browns Da Vinci-koden var en grymt bra bok! Jag hoppas att den här är lika bra! Ska tydligen handla mycket om bråket mellan vetenskap och religion. Här. Plus några strumpor och kalsonger... 😄
Christofer Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 (redigerat) jag är så stolt över mig själv för att jag har limmat på ett hjärnkors på mitt axelband 😄 Horror!!!!! 🙂🙂 de ska ju vara Järnkors 😄 Redigerat 29 april 2006 av Christofer
Recommended Posts