MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Hjälp?! Varför pluggar jag inte? Det är Chris Martins fel... And the hardest part Was letting go not taking part Was the hardest part And the strangest thing was waiting for that bell to ring It was the strangest start I could feel it go down It is sweet I could taste in my mouth Silver lining the clouds Oh and I I wish that I could work it out And the hardest part Was letting go not taking part You really broke my heart And I tried to sing But I couldn't think of anything That was the hardest part I could feel it go down You left the sweetest taste in my mouth Your silver lining the clouds Oh and I Oh and I I wonder what it's all about I wonder what it's all about Everything I know is wrong Everything I do just comes undone And everything is torn apart Oh and it's the hardest part That's the hardest part Yeah that's the hardest part That's the hardest part
Overkill Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Overkill, ska vi lägga upp låten här på Demoinspelningar när vi är klara? 😄 Självklart! 😄 Fixa bas också! Du kan inte spela piano? 🙂 Jag kan hjälpa till med piano om ni vill 😕 Ja, om ingen annan vill menar jag... 🤪😕 Självklart! Ska bara höra med Lynxo först!
Overkill Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Helt sjukt! 1338 människor på min konsert! Jag fattar det inte! 😕🙂😕
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Helt sjukt! 1338 människor på min konsert! Jag fattar det inte! 😕😕🤪 grattis 😄 🙂
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Grahn, du får jättegärna lira piano på våran låt om du vill!! 😆
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Förresten, ville bara berätta en sak... JAG FYLLER ÅR IDAG!!!
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Förresten, ville bara berätta en sak... JAG FYLLER ÅR IDAG!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆😛😄🙂😄
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jäpp. Några böcker och några skivor + kalsonger och strumpor... 😆 Mina föräldrar försöker vara roliga... 😛 Ska dock få mer ikväll. Dessutom ska jag på hockey! 😄
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jäpp. Några böcker och några skivor + kalsonger och strumpor... 😏 Mina föräldrar försöker vara roliga... 😠 Ska dock få mer ikväll. Dessutom ska jag på hockey! 😄 ok 🙂 villka böcker och skivor?
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Skivor: Pain of Salvation - 12:5 En grym akustisk liveplatta. Här finns alla deras gamla låtar i nya versioner inspirerade av både jazz, blues, industrimetall, country, mm. Låter så jävla bra! 😠 Iron Maiden - Killers Fick den mest för att komplettera samlingen... 😏 Böcker: Vigilante - Andreas Roman Ett slags mellanting mellan thriller och fantasy, och som utspelas i Stockholm. Verkar grymt bra. 😄 Änglar och Demoner - Dan Brown Dan Browns Da Vinci-koden var en grymt bra bok! Jag hoppas att den här är lika bra! Ska tydligen handla mycket om bråket mellan vetenskap och religion.
lavrell Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Helt sjukt! 1338 människor på min konsert! Jag fattar det inte! 😠😏😄 1200 pers på min riktiga spelning igår i blå hallen 🙂
Micke H Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 GRATTIS Lynxo! 😏 Tack!!! 😠 Har du lust att lägga lite piano på min och Overkills låt? 😄
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Iron Maiden - KillersFick den mest för att komplettera samlingen... 😏 ok 😠
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag lyssnar på Fear of the dark och har blött hår 😏
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 jag är så stolt över mig själv för att jag har limmat på ett hjärnkors på mitt axelband 😏
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 Jag lyssnar på Fear of the dark och har blött hår 😠 😏 nu vart de Run to the hills men jag har fortfarande blött hår 😄
Dark Of Light Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 jag är så stolt över mig själv för att jag har limmat på ett hjärnkors på mitt axelband 😏 A selection of brain cross pictures...
Dark Of Light Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 jag är så stolt över mig själv för att jag har limmat på ett hjärnkors på mitt axelband 😄 A selection of brain cross pictures... LoL DoL! 😄 😆 Got myself a cryin', talkin', sleepin', walkin', livin' DoL. 😆
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 jag är så stolt över mig själv för att jag har limmat på ett hjärnkors på mitt axelband 😄 A selection of brain cross pictures... LoL DoL! 😄 😄 Got myself a cryin', talkin', sleepin', walkin', livin' DoL. 😆 😮😮 😆😆😄
Christofer Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 YYYYYEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆😆😄😄😆😮 hittade äntligen min ZZ Top skiva med min favoritlåt "Planet of woman" 😮😄😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 april 2006 Postat 28 april 2006 JAG ÄR SÅ JÄVLA PISSED NU!!! strykjärnsfan förstörde min ljusblåa skjorta!!!!! :@ det bokstavligen sprutade rostigt vatten ur hålen under!!!!
Recommended Posts