Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Mar... ...äng? 😄 Nähä... 🙁 Jag som tyckte det var så enkelt. 😛
Linus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Marulksoppa! 😛 Jaa, givetvis! Att jag inte tänkte på det... 😄
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Marulksoppa! 🙁 Jaa, givetvis! Att jag inte tänkte på det... 😉 De' e' så lätt! 😛 Desolett? 😄
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Oh! Jag fick en jätterolig idé... (😕) Jag skriver en bokstav: F Nu ska ni bygga på med en bokstav i taget till ord som sedan bygger en/flera mening/ar 😆 ex: Viktor skriver B Grahn skriver O Pazo skriver: L Pico skriver: L Per skriver: E Mornel skriver: N Grahn (igen) skriver: "mellanslag" Marcus skriver: Ä Viktor (igen) skriver: R Musik skriver: "mellanslag" Pazo (igen) skriver: R Gäst skriver: U Mornel skriver: N Per skriver: D Marcus skriver: ! (vi behöver ju inte göra en sånn här lista, det va bara för att förtydliga 😳) Roligt va 😛 😕
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Gäst skriver: U Ännu en lucka i ditt resonemang. Gäster kan inte se OT-forumet... 😆
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Men det finns ju inte ett enda f i "bollen är rund"... 😆 😆🙂😆 Haha, Gote... du BEHÖVER inte va med om du inte tror att du kan 😛
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Fan vad störig jag är!! 😆 Du är underbar 😆 Resultatet just nu: Fa
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 (redigerat) r ? oj, musik hade ett K där, aja... fakr? fakristia, uhm... 😆 Redigerat 7 mars 2006 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Magistern, får jag fråga en sak?? Hur gör vi när vi kommer till mellanslag? Hur visar vi dem? 😆 :musik
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Magistern, får jag fråga en sak?? Hur gör vi när vi kommer till mellanslag? Hur visar vi dem? 😆 :musik Jag vet inte... vi kanske skulle hitta på nåt tecken för det... Eller så får man skriva mellanslag & en bokstav...
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 FAKR? FAKR... hm Ja, hur ska vi lösa detta? 😆 Pico: Kan du tänka dig att byta bokstav? 😆
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Hur gör man för att lägga in en smiley då? Börjar man bara med ":" och så får man se vad det blir? 😆
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Hur gör man för att lägga in en smiley då? Börjar man bara med ":" och så får man se vad det blir? 😆 Nja... Om vi ska ha med smileys får man nog skriva en HEL smiley 😆
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 FAKR? FAKR... hm Ja, hur ska vi lösa detta? 😆 Pico: Kan du tänka dig att byta bokstav? 😆 Då vill jag byta mitt R mot ett I, får jag det? 🙂
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Men då är väl R:et ledigt? 😆 Då tar jag det! 😆 R Precis dit jag vill komma... 🙂 Kanske låg närmast till hands efter f, a, k och i, men... något alternativ måste det ju finnas. 😆
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Perfekt 🙂 Fakir har vi kommit till... nån som känner sig för att skriva ett mellanslag 😆 :lol: (Snart måste jag gå för övrigt)
Recommended Posts