Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Det är ett trick jag brukar använda. Låt oss säga att jag har en akordföljd eller någonting. Låt oss säga att jag bygger ut det till en episk låt, då kanske jag tänker att "aha, i den däringa andra låten har dom ett intro, kanske skulle jag också ha det?" Och så skriver jag ett intro. Sedan så kanske jag tänker "Aha, i den låten har dom ett mellanspel här, kanske skulle jag också ha det?" Och så vidare. Jag snor inte något riff eller så, men själva arrangemanget blir jag "inspirerad" av, så att säga. 😄 Eller så skiter jag i allt och snor första bästa. 🙂
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 jag är fan hopplös för jag fattar ingenting 😎🙂🙁🙁🙁🙁
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Har lynxo slagot rekord idag? 🙁 I vadå? 🙂 Aha, nu fattar jag! Ja, jag hade allt på första sidan i off topic! Men jag fick en varning av en moderator... 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Har lynxo slagot rekord idag? 🙂 I vadå? 😎 Personligt rekord... Skrivit senast i alla trådar på hela sidan?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Har lynxo slagot rekord idag? 🙁 I vadå? 🙁 Aha, nu fattar jag! Ja, jag hade allt på första sidan i off topic! Men jag fick en varning av en moderator... 😎 Jaså? Varför? Det har väl inte t ex Pazo fått? När han kört samma grej.. 🙂
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Har lynxo slagot rekord idag? 🙁 I vadå? 🙁 Aha, nu fattar jag! Ja, jag hade allt på första sidan i off topic! Men jag fick en varning av en moderator... 😎 Jaså? Varför? Det har väl inte t ex Pazo fått? När han kört samma grej.. 🙂 Vet inte, jag fick det i alla fall, för "Spamning"...i viss mån kan jag väl hålla med honom ioförsig. 🙁
Pico Postat 27 april 2006 Trådstartare Postat 27 april 2006 Det framfördes synpunkter på när Overkill gjorde samma sak för bara en vecka sedan (eller nåt sånt). Han tog till sig det hela och slapp en varning. Nu när du gjorde samma sak Lynxo så tröttnade väl de.. 😎
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Har lynxo slagot rekord idag? 🙁 I vadå? 🙁 Aha, nu fattar jag! Ja, jag hade allt på första sidan i off topic! Men jag fick en varning av en moderator... 😎 Jaså? Varför? Det har väl inte t ex Pazo fått? När han kört samma grej.. 🙂 Vet inte, jag fick det i alla fall, för "Spamning"...i viss mån kan jag väl hålla med honom ioförsig. 🙁 SLUTA SPAMMA FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Det framfördes synpunkter på när Overkill gjorde samma sak för bara en vecka sedan (eller nåt sånt). Han tog till sig det hela och slapp en varning. Nu när du gjorde samma sak Lynxo så tröttnade väl de.. 😎 🙂
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Lynxo: har du tid och lust att kasta ett öga på en idé jag har?
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Klart man är vaken! sömn är bara en illusion som uppstår när man har för lite blod i koffein omloppet 😎
Overkill Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Det framfördes synpunkter på när Overkill gjorde samma sak för bara en vecka sedan (eller nåt sånt). Han tog till sig det hela och slapp en varning. Nu när du gjorde samma sak Lynxo så tröttnade väl de.. 😄 Haha alla blev skitsura och ville dela OT delen från det andra studiosnacket 🙁😄
Overkill Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Overkill, ska vi lägga upp låten här på Demoinspelningar när vi är klara? 😄 Självklart! 🙁 Fixa bas också! Du kan inte spela piano? 😄
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 (redigerat) har nån sett Överkill på sistone? Redigerat 27 april 2006 av Christofer
Recommended Posts