Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Oohh, scary... 😄  😛

Då är jag mer rädd för teletubbies. 🙂

skojade bara, jag ska göra nått som är värre än de, jag ska ge dig en vänskaplig kram julli-devil.gif

Åh, vad mysigt. 😄

menar du de? 😆

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

Postat
Oohh, scary... 😄  😛

Då är jag mer rädd för teletubbies. 🙂

skojade bara, jag ska göra nått som är värre än de, jag ska ge dig en vänskaplig kram julli-devil.gif

Åh, vad mysigt. 😎

menar du de? 😆

😄

Postat
Det var du som ville kramas! Vi kan ha kramkalas där alla från forumet får delta! 😆

We hold these truths to be painfully self-evident

All men are not created equal

Only the strong will prosper

Only the strong will conquer

Only in the darkness of Christ have I realized

God Hates Us All

I'll say no more (i denna post) 😛

Postat
Nä, nu måste jag göra lite nytta. Ciao!

Usch... nytta 😆

Postat
😉

du grabben posta nått i 3 ords tråden

Du grabben, shut the fuck up! 😄

Nä, skämta bara, har ingen fantasi just nu. Fråga Grahnen istället! 😆

Postat
😆

du grabben posta nått i 3 ords tråden

Du grabben, shut the fuck up! 😄

och de ska komma från rätt person din korthåriga snorhyvel 😉😄

kan du inte fixa lite fantasi?

Postat

en grej som är lite synd är att jag är så konsekvent när jag gör en låt, jag använder oftast ett riff eller en melodi genom hela låten 😄

Postat
en grej som är lite synd är att jag är så konsekvent när jag gör en låt, jag använder oftast ett riff eller en melodi genom hela låten 😄

Kopiera någon annan låts arr.

Dvs, sätt dina egna riff fast av samma karaktär efter bästa förmåga, som någon av de låtar av andra artister du gärna lyssnar på.

Postat

Dvs, sätt dina egna riff fast av samma karaktär efter bästa förmåga, som någon av de låtar av andra artister du gärna lyssnar på.

sorry men jag fattar inte riktit vad du menar 🙂

Postat
en grej som är lite synd är att jag är så konsekvent när jag gör en låt, jag använder oftast ett riff eller en melodi genom hela låten 🙂

sorry men jag fattar inte riktit vad du menar 🙁

I princip; försök sätta ihop flera riff... 😄

Att kopiera någon annans upplägg på en låt kan vara (om än lite tråkigt) jäkligt nyttigt, man lär sig mycket. Nu är du en rockare har jag förstått, men det är troligen inte bortkastad tid att försöka göra en klassisk poplåt ändå.

Typ med hela kitet av intro, refränger, verser, tonarts- och tempohöjningar och hela baletten. 🙂

Postat
nähepp.. 😄

Jo nästan... jag förväntar mig inte att han skall ge ut det på skiva, så man kan sno för att lära sig. Göra sin egen version av en annan låt.. så den går i samma stil liksom.

Har gjort så själv ibland, och har lärt mig mycket av det. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.