Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Nej 😠 Suck, vad jobbigt. Jag trodde jag hade minst MS Paint på den här datorn, men inte ens det finns här... 😏 Allt detta arbete i onödan... 😠
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 *suck* Jag hatar mitt liv... 😠 jag med Vad har mitt liv gjort dig, vad??? 😏😠
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 *suck* Jag hatar mitt liv... 😠 jag med Vad har mitt liv gjort dig, vad??? 😏😠 de vill du INTE veta, tro mig jag vet 😠
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag vet att du tror dig veta att jag inte vill veta det du vet. Men vet du, jag vet vad du vet att du tror att jag vet, men du vet ingenting! 😏😠
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag vet att du tror dig veta att jag inte vill veta det du vet. Men vet du, jag vet vad du vet att du tror att jag vet, men du vet ingenting! 😏 😠 Raptext? 😳 Ska man rapa fram texten? Bra, för jag har precis käkat. 😛
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag vet att du tror dig veta att jag inte vill veta det du vet. Men vet du, jag vet vad du vet att du tror att jag vet, men du vet ingenting! 😏😠 nu har ag fått huvudvärk 😳😛
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag vet att du tror dig veta att jag inte vill veta det du vet. Men vet du, jag vet vad du vet att du tror att jag vet, men du vet ingenting! 😏 😠 nu har ag fått huvudvärk 😛😄 Varsågod! 😳
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag vet att du tror dig veta att jag inte vill veta det du vet. Men vet du, jag vet vad du vet att du tror att jag vet, men du vet ingenting! 😏 😠 nu har ag fått huvudvärk 😄😄 Varsågod! 😛 horror 😳
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 (redigerat) 😏 Denna skiva har skickats till ditt skivbolag för utgivning Redigerat 27 april 2006 av Christofer
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 (redigerat) Posta i rätt tråd då... 😏 Nej!!! 😳 sluta gnäll annars så ska jag göra nått obehaglit med dig 😠 Redigerat 27 april 2006 av Christofer
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Posta i rätt tråd då... 😏 Nej!!! 😳 sluta gnäll annars så ska jag göra nått obehaglit med dig 😠 Försök bara! 😛
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Posta i rätt tråd då... 😏 Nej!!! 😳 sluta gnäll annars så ska jag göra nått obehaglit med dig 😠 Försök bara! 😛 är du säker? vill du veta vad?
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Posta i rätt tråd då... 😏 Nej!!! 😳 sluta gnäll annars så ska jag göra nått obehaglit med dig 😠 Försök bara! 😛 är du säker? vill du veta vad? Självklart. Jag säger som i sången: "I'm not afraid, I'm not afraid of you, I'm not afraid, I'm not afraid of you!" 😄
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Posta i rätt tråd då... 😏 Nej!!! 😳 sluta gnäll annars så ska jag göra nått obehaglit med dig 😠 Försök bara! 😛 är du säker? vill du veta vad? Självklart. Jag säger som i sången: "I'm not afraid, I'm not afraid of you, I'm not afraid, I'm not afraid of you!" 😄 alright I'm going to Tear your fucking eyes out Rip your fucking flesh off Beat you till you're just a fucking lifeless carcass
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Oohh, scary... 😠😏 Då är jag mer rädd för teletubbies. 😳
Christofer Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Oohh, scary... 😛😆 Då är jag mer rädd för teletubbies. 😄 skojade bara, jag ska göra nått som är värre än de, jag ska ge dig en vänskaplig kram
Micke H Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Oohh, scary... 😛 😆 Då är jag mer rädd för teletubbies. 😄 skojade bara, jag ska göra nått som är värre än de, jag ska ge dig en vänskaplig kram Åh, vad mysigt. 🙂
Recommended Posts