Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Nä du, jag litar på Overkill. Allt du vill säga mig, får du säga här.
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Nä du, jag litar på Overkill. Allt du vill säga mig, får du säga här. 😳 ok, har du tid och lust att hjälpa mig med en låt? har kört fast
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Nä du, jag litar på Overkill. Allt du vill säga mig, får du säga här. 😳 ok, har du tid och lust att hjälpa mig med en låt? har kört fast Vad behöver du hjälp med?
Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Då är nog det här tyvärr fel kategori. Under "Samarbeten" skulle det nog passa bättre, skulle jag tro.
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Nä du, jag litar på Overkill. Allt du vill säga mig, får du säga här. 😳 ok, har du tid och lust att hjälpa mig med en låt? har kört fast Vad behöver du hjälp med? allt, har bara ett riff eller en melodi eller vad de nu än är
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Nä du, jag litar på Overkill. Allt du vill säga mig, får du säga här. 😳 ok, har du tid och lust att hjälpa mig med en låt? har kört fast Vad behöver du hjälp med? allt, har bara ett riff eller en melodi eller vad de nu än är Okej, vad vill du att jag ska göra?
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Äsch, orka bry sig. 😳 Jag var ironisk. Då föreslår jag att du använder en smiley nästa gång. 😳
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 se om du kan bygga en refräng eller en vers eller nåt så jag kan fortsätta
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 se om du kan bygga en refräng eller en vers eller nåt så jag kan fortsätta Då får du skicka mig det du har hittills. Har du det inspelat?
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 se om du kan bygga en refräng eller en vers eller nåt så jag kan fortsätta Då får du skicka mig det du har hittills. Har du det inspelat? nopp men du har väl guitar pro?
Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Åh! Skicka till mig så fixar hag FETA dubbeltrampet! 😳😳
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 se om du kan bygga en refräng eller en vers eller nåt så jag kan fortsätta Då får du skicka mig det du har hittills. Har du det inspelat? nopp men du har väl guitar pro? Jäpp. Du har alltså gjort det i Guitar Pro? Det gör det lättare.
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 se om du kan bygga en refräng eller en vers eller nåt så jag kan fortsätta Då får du skicka mig det du har hittills. Har du det inspelat? nopp men du har väl guitar pro? Jäpp. Du har alltså gjort det i Guitar Pro? Det gör det lättare. japp 😳 jag spelar inte in nått om jag inte har kollat att de funkar i Guitar Pro först
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 se om du kan bygga en refräng eller en vers eller nåt så jag kan fortsätta Då får du skicka mig det du har hittills. Har du det inspelat? nopp men du har väl guitar pro? Jäpp. Du har alltså gjort det i Guitar Pro? Det gör det lättare. japp 😄 jag spelar inte in nått om jag inte har kollat att de funkar i Guitar Pro först Okej, jag ska fixa något av det. 😳 Om någon annan här på forumet är intresserad, kan jag kanske lägga upp låten som den är nu, och sedan den där jag har lagt till lite grejer. 😳
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Nä du, jag litar på Overkill. Allt du vill säga mig, får du säga här. 😳 ok, har du tid och lust att hjälpa mig med en låt? har kört fast 😳 Vad behöver du hjälp med? allt, har bara ett riff eller en melodi eller vad de nu än är Äh! Sno nått. Det gör alla... 😄 de måste passa med riff grejen
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 se om du kan bygga en refräng eller en vers eller nåt så jag kan fortsätta Då får du skicka mig det du har hittills. Har du det inspelat? nopp men du har väl guitar pro? Jäpp. Du har alltså gjort det i Guitar Pro? Det gör det lättare. japp 😄 jag spelar inte in nått om jag inte har kollat att de funkar i Guitar Pro först Okej, jag ska fixa något av det. 😳 Om någon annan här på forumet är intresserad, kan jag kanske lägga upp låten som den är nu, och sedan den där jag har lagt till lite grejer. 😳 visst, kan du skicka över den när du tycker att den är klar?
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 och sen skickar jag den vidare till Pico, Pico till Overkill och Overkill tillbaks till Lynxo och sedan slutligen till Christofer. Det är det som kallas för rundgång... 😱 😆😆
Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Jag vill vara med! 😱 Grahn, du får fixa till det du skrev i Three word story, det passar inte riktigt. "Ja, men borta på vägen till fast tvärtom så ramlade Grahn ner!"
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Om ni vill vara med grabbar (och om Christofer tillåter) så är det en tung, seg låt, så bara så ni är förvarnade. 😱
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hmm, kanske ingen som är intresserad, trots allt... 😱😆
Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Ja dte får jag. Lägg till mig och skicka den på msn så ska jag göra en remix 😱
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Ja dte får jag. Lägg till mig och skicka den på msn så ska jag göra en remix 😱 PM:a mig din msn, så är du med. 😆
Recommended Posts