Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hallå! Jag är snart i New York (Bruce Logsdon) då får ni interagera med miG! 😎
Pico Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 🙂 va? gillar du slipknot? Nej, men har det någon betydelse?
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hallå! Jag är snart i New York (Bruce Logsdon) då får ni interagera med miG! 😎 Va bra´ra. DÅ ska jag skicka iväg min vakthamster Shithead... 🙂🙂 😄
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 🙂 va? gillar du slipknot? Nej, men har det någon betydelse? Nej, bara undrade vad är de di inte gillar hos min singnatur då?
Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hallå! Jag är snart i New York (Bruce Logsdon) då får ni interagera med miG! 😎 Va bra´ra. DÅ ska jag skicka iväg min vakthamster Shithead... 😄🙂 Då kan shithead para sig med Axl! 🙂
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hallå! Jag är snart i New York (Bruce Logsdon) då får ni interagera med miG! 😎 Va bra´ra. DÅ ska jag skicka iväg min vakthamster Shithead... 😄🙂 Då kan shithead para sig med Axl! 😎 Ja då blir det en Axl Rose... 😆🙂 😄
Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hallå! Jag är snart i New York (Bruce Logsdon) då får ni interagera med miG! 😎 Va bra´ra. DÅ ska jag skicka iväg min vakthamster Shithead... 😄🙂 Då kan shithead para sig med Axl! 😆 Ja då blir det en Axl Rose... 😄🙂 Jag tror han redan finns 😎😎 😄
Pico Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 🙂 va? gillar du slipknot? Nej, men har det någon betydelse? Nej, bara undrade vad är de di inte gillar hos min singnatur då? Hade inget problem med din signatur... däremot att du spammar om att du vill att folk skall läsa den.. 🙂
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 (redigerat) 🙂 va? gillar du slipknot? Nej, men har det någon betydelse? Nej, bara undrade vad är de di inte gillar hos min singnatur då? Hade inget problem med din signatur... däremot att du spammar om att du vill att folk skall läsa den.. 😄 sorry 🙂 låvar att inte göra om de Redigerat 26 april 2006 av Christofer
Strukt Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Jag vägrar vara med i såna trådar! det är bara onödigt!
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Jag vägrar vara med i såna trådar! det är bara onödigt! Grattis, du är med nu 🙂
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Jag vägrar vara med i såna trådar! det är bara onödigt! Kul för dig! Eller... 🙂
Overkill Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hallå! Jag är snart i New York (Bruce Logsdon) då får ni interagera med miG! 😎 Va bra´ra. DÅ ska jag skicka iväg min vakthamster Shithead... 😄🙂 Då kan shithead para sig med Axl! 😎 Ja då blir det en Axl Rose... 😄🙂 Jag tror han redan finns 😎😆 😄 Jaha! Jo det är klart det finns juh gott om skitskallar AAAAAAAAHAHAHAHAHA ...ehum... 😄 😎
Pico Postat 26 april 2006 Trådstartare Postat 26 april 2006 🙂 va? gillar du slipknot? Nej, men har det någon betydelse? Nej, bara undrade vad är de di inte gillar hos min singnatur då? Hade inget problem med din signatur... däremot att du spammar om att du vill att folk skall läsa den.. 😄 sorry 🙂 låvar att inte göra om de Känn lugnet! 😎
Recommended Posts