ThomasJ Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 mummalnd.. kaffe:P en snus på detta så är man fisken i lådan
Gote Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Själv ska jag dra snart. själva skoldagen idag är inte så tung. bara 10-15. sen skare byggas flotte 😄 Forsränning? 🤪
ThomasJ Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 tror jag får spelet snart...:S Får du spel? 🤪 eller nått...😄 så jävla drygt. kunde ju lika gärna stannat hemma:P
Gote Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 tror jag får spelet snart...:S Får du spel? 😳 eller nått...😛 så jävla drygt. kunde ju lika gärna stannat hemma:P Trist... 🙂
mornel Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Dags att ta sig tillbaka till jobbet 🙂 Soft i alla fall att kunna gå hem på den en och en halv timme långa lunchen och få betalt för att sitta på studio forum 😳
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Dags att ta sig tillbaka till jobbet 😳 Soft i alla fall att kunna gå hem på den en och en halv timme långa lunchen och få betalt för att sitta på studio forum 🙂 ...jag hatar dig... 🙂😛
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Christofer, ändra i three word story-tråden, du var sen ute. 🙂
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Skratta inte. Jag hatar er alla!!!!!! 😄🙁😄 🙂 Jag älskar dig ochså 😄😄😄😄😄
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Christofer, ändra i three word story-tråden, du var sen ute. 🙂 fixat
Micke H Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Jag förstår inte... 🙁 You and me both... 😄 Det är inte ofta jag förstår någonting... 🙂
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 jag är så jävla såld på Darkness Of Christ, jag menar kolla texten 😳 Mankind in his insatiable search for divine Knowledge has discarded all biblical teachings Realizing that the strength of religion is the repression of knowledge All structures of religion have collapsed Life prays for death in the wake of the horror of these revelations It was never imagined how graphic the reality that would be known as the end of creation Would manifest itself We believe all this chaos and atrocity can be traced Back to one single event We hold these truths to be painfully self-evident All men are not created equal Only the strong will prosper Only the strong will conquer Only in the darkness of Christ have I realized God Hates Us All God Hates Us All och de är bara ett intro 😱
Christofer Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 ... Ja, det är något visst med mörker... Mmmm mörker
Recommended Posts