Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Öööh...vad pratade vi om? Bilar eller...det andra? 😄
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Öööh...vad pratade vi om? Bilar eller...det andra? 😄 jag pratar helst om "de andra" men de är nog inte lämpligt att göra de här 😄 så tills vidare pratar vi om bilar eller nått
Overkill Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Nu spelar jag In Your Honor på min gitarr (som är till salu, kolla min signatur 😄)
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 (redigerat) God Hates Us All 🙂😄 Mankind in his insatiable search for divine Knowledge has discarded all biblical teachings Realizing that the strength of religion is the repression of knowledge All structures of religion have collapsed Life prays for death in the wake of the horror of these revelations It was never imagined how graphic the reality that would be known as the end of creation Would manifest itself We believe all this chaos and atrocity can be traced Back to one single event We hold these truths to be painfully self-evident All men are not created equal Only the strong will prosper Only the strong will conquer Only in the darkness of Christ have I realized God Hates Us All Redigerat 25 april 2006 av Christofer
Overkill Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Polly wants a cracker Think I should get off her first I think she wants some water To put out the blow torch Isn't me Haven't seen (have a seed) Let me clip Your dirty wings Let me take a ride Cut yourself (don't hurt yourself) Want some help Please myself I've got some rope You have been told I promise you I have been true Let me take a ride Don't hurt yourself I want some help Help myself Polly wants a cracker Maybe she would like more food She asked me to untie her A chase would be nice for a few Polly says her back hurts And she's just as bored as me She caught me off my guard Amazes me, the will of instinct
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Ska ni posta lyrics, kan ni väl åtminstone ta några tänkvärda eller intressanta... 🙂
Pico Postat 25 april 2006 Trådstartare Postat 25 april 2006 Ska ni posta lyrics, kan ni väl åtminstone ta några tänkvärda eller intressanta... 🙂 Och vem avgör huruvida en text är tänkvärd och intressant?
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 En text som inte innehåller orden "Polly wants a cracker" eller handlar om ond bråd död... Jaja, jag förstår vad du menar... 🙂 *suck* Kan man inte ens få vara gringubbe längre... 😛
Pico Postat 25 april 2006 Trådstartare Postat 25 april 2006 En text som inte innehåller orden "Polly wants a cracker" eller handlar om ond bråd död... Jaja, jag förstår vad du menar... 🙂 *suck* Kan man inte ens få vara gringubbe längre... 😛 Jo, det var ju precis det jag nyss var... 😛
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 En text som inte innehåller orden "Polly wants a cracker" eller handlar om ond bråd död... Jaja, jag förstår vad du menar... 🙂 *suck* Kan man inte ens få vara gringubbe längre... 🙁 Jo, det var ju precis det jag nyss var... 😛 Prata högre, unge man, och sätt upp byxorna och räta på kepsen. Och prata ordenltigt så jag hör vad du säger... 😛
Pico Postat 25 april 2006 Trådstartare Postat 25 april 2006 (redigerat) 😛 🙂 Hej gamm-Grahn.. läget dårå? 😄 Bah lugnt lixzom! 😛😎 <---- Nya VD:n 😛 Inte konkurs ännu? 🙁 Det verkar vara jävla dålig fart på den där restaurangen.... eller alla restauranger i Nashville, faktiskt. Redigerat 25 april 2006 av Pico
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 En text som inte innehåller orden "Polly wants a cracker" eller handlar om ond bråd död... Jaja, jag förstår vad du menar... 😛 *suck* Kan man inte ens få vara gringubbe längre... 🙁 Jo, det var ju precis det jag nyss var... 😎 Prata högre, unge man, och sätt upp byxorna och räta på kepsen. Och prata ordenltigt så jag hör vad du säger... 😛 Vasaru? 🙁🙂😛 Vem e du???? 😄
Odels_tant Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 *smiter in och biter Grahn lite lätt i foten för att bli av med undertryckta agressioner* 😱 /L Edit:*morrrmorrmorrmorra som ett litet ondsint troll*
Odels_tant Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Tro inte att du kan gömma dig under den där påsen. Jag seeeeer dig! 😱 /L Edit:*springer mot Grahn i avsikt att utföra ännu ett ankelbitar trick*
Odels_tant Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 *hoppar bungyjump* *hoppar efter* /L Edit: ehn nåt, vad fan som helst!
Odels_tant Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 (redigerat) Vad hände? 🙂😱😠😄😱😛 Redigerat 25 april 2006 av Odels_tant
Pazo Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 HEEEJ! 😱 Byggt massor på Flotten idag 😄 Yeah! 😠 MM! 😛 Åt maxmål idag 🙂
Recommended Posts