musik (oregistrerad) Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Det är rätt svårt, även om jag lyckades med det en gång för många år se'n... NATTI! 🙂
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 😮😄 Vad lång tid det tog för dig att upptäcka den... Du vet hur jag är utan kaffe i blodet 😎
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Du skulle nästan skaffat en egen Christofer-ujuj-tråd du... Som sagt... 😮 Sorry 😎 gammal vana 😄
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Ah...kaffe... God morgon, förresten. Är ni också uppe?
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 tydligen eftersom jag har postat två inlägg redan
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 (redigerat) Lynxo: efter att jag sparkade på väggen som en galning på fyllan (extremt mycke?) i 10 minuter så kom jag in på kontoret Redigerat 25 april 2006 av Christofer
Pazo Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Morrn! IDag har mag slitna kläder på sig inför fortsatt byggande av flotten
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Lynxo: efter att jag sparkade på väggen som en galning på fyllan (extremt mycke?) i 10 minuter så kom jag in på kontoret 😄 Grattis. 😮 Det är den enda delen av spelet jag hatar. Det, och att det är så kort...
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 you don't have to cry for more you don't have to have it all you don't have to win a war if death is but a dream then don't let me... ...fall asleep Jag älskar Pain of Salvation!
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 MESHUGGAH!! 😆 ÄGG!!! 😛 Det var en skum kombination... 😄
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Lynxo: efter att jag sparkade på väggen som en galning på fyllan (extremt mycke?) i 10 minuter så kom jag in på kontoret 😄 Grattis. 😛 Det är den enda delen av spelet jag hatar. Det, och att det är så kort... 😄 Tack 🙂 de kan jag hålla med om 😆
musik (oregistrerad) Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Hej! Nu ska jag ta mig iväg för att träna kroppen fysiskt! Hej då!
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Hej då 😄 släng ett öga i "livsnjutningar" tråden
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Kent Brockman: Dozens of people are gunned down each day, but until now, none of them was important. At 3:00 PM Friday, local aurocrat C. Montgomery Burns was shot following a tense confrontation at town hall. He was taken to a hospital where he was pronounced dead. He was then taken to a better hospital where his condition was upgraded to "alive."
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Kent Brockman: Dozens of people are gunned down each day, but until now, none of them was important. At 3:00 PM Friday, local aurocrat C. Montgomery Burns was shot following a tense confrontation at town hall. He was taken to a hospital where he was pronounced dead. He was then taken to a better hospital where his condition was upgraded to "alive." HAHAHAHA!!!! 😄😆😛😄
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 You've got a fucking catheter in your brainPissing your common sense away When you draw first blood you can't stop this fight For my own peace of mind - I'm going to Tear your fucking eyes out Rip your fucking flesh off Beat you till you're just a fucking lifeless carcass Fuck you and your progress Watch me fucking regress You were made to take the fall - now you're nothing Payback's a bitch motherfucker råare vers får man leta efter 😄😆
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Homer: Operator! Give me the number for 911! Hahaha!!!! 😄 jag älskar Simpsons 😆
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Marge; Grandpa, are you sitting on the apple pie?Grandpa: I sure hope so...
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 You only live to be a parasiteYour life must suck when nothing's going your way Everything melts away before your eyes You're just a punk that doesn't have the sense to get away Get the fuck away varför tänker jag på florian? 😄
Micke H Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Lisa: I'm an ugmo.Homer: Now, that's not true. You're cute as a bug's ear. Lisa: Father's have to say that little stuff. Homer: Dad, am I cute as a bug's ear? Grandpa: No. You're homely as a mule's butt. Homer: There. See? Ursäkta, jag är på Simpson-humör idag. 😄
Christofer Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Lisa: I'm an ugmo.Homer: Now, that's not true. You're cute as a bug's ear. Lisa: Father's have to say that little stuff. Homer: Dad, am I cute as a bug's ear? Grandpa: No. You're homely as a mule's butt. Homer: There. See? Ursäkta, jag är på Simpson-humör idag. 😄 grattis, vad betyder de?
Pazo Postat 25 april 2006 Postat 25 april 2006 Sådär. Precis gjort klart Programmeringslabben. Ska bara vänta på att rickard blirklar. sen ska vi lämna in den och dra på ODE föreläsningen. 😄
Recommended Posts