Overkill Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag fick VG+/MVG- på min tyska uppsats 😠 Grattis! 😠 Jag slapp tyskan när jag slutade högstadiet, valde bort den skiten... Jag ska läsa både Tyska och Spanska 😠 Vad gick du? 😏 Jag valde Webbdesign istället. Man kunde välja bort språk helt! 🙁 (Utom engelska förstås då.) Vilken linje gick du då? Jag går nu sista året på medialinjen. Själv då? 🙂 Jag har valt Samhäll med Internationell inriktning 🙂
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Nu har Christofer ioförsig gått, men till er andra: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy. 🙂😳😳
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Nu är jag här igen 🙂 Vad snabbt du äter... 🙂 jo 😳 och de var inte mycke på tallriken 😳
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy. 🙂😳😳 Skumt, för mig fungerar det... Här är länken till sidan i alla fall. Klicka på understrykna petru.wav http://markhendu.tripod.com/Sounds/petrucci.htm
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 halsen är väldigt tunn 🙂 så de är en perfekt sologura 🙂 synd bara att jag inte kan lira solo 😳😳🙂
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 synd bara att jag inte kan lira solo 😳🙂🙂 Det kan du väl! 😳 Sen om det låter bra är en annan historia... 🙂
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 synd bara att jag inte kan lira solo 🙁 🙁 🙁 Det kan du väl! 😄 Sen om det låter bra är en annan historia... 😛 Så sant så 🙂😳😳🙂🙂😆😆
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Lynxo: Born to raise hell, born to raise hellWe know to do it and we do it real well 🙂
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Lynxo:Born to raise hell, born to raise hellWe know to do it and we do it real well 🙂 Your hate is but a worn-out lover, sick and sear. "RAPE ME AGAIN!" you beg in pain, dear friend "but hey - just don't stop! The stillness makes me scared"
Odels_tant Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 (redigerat) Jag är huuungrii! 🙂 /L får jag komma med ett förslag? gå och ät något innan du svimmar 😳 Nej, vet ni vad? Nu är jag huuungrii, IGEN! 😳 /L Redigerat 24 april 2006 av Odels_tant
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag är huuungrii! 🙂 /L får jag komma med ett förslag? gå och ät något innan du svimmar 🙂 Nej, vet ni vad? Nu är jag huuungrii, IGEN! 😳 /L 😳 Tycker synd om dig...
Odels_tant Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag är huuungrii! 😳 /L får jag komma med ett förslag? gå och ät något innan du svimmar 🙂 Nej, vet ni vad? Nu är jag huuungrii, IGEN! 😳 /L 🙂 Tycker synd om dig... Jag tycker åsså synt om mig. *tihi* 🙂 /L Edit: Vinka åt Majken i "Forumets längsta tråd" *minifnissa som ett litet ondsint troll*
Overkill Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag är huuungrii! 🙂 /L får jag komma med ett förslag? gå och ät något innan du svimmar 🙂 Nej, vet ni vad? Nu är jag huuungrii, IGEN! 😳 /L Ät mig! 😳
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Lynxo:Born to raise hell, born to raise hellWe know to do it and we do it real well 😄 Your hate is but a worn-out lover, sick and sear. "RAPE ME AGAIN!" you beg in pain, dear friend "but hey - just don't stop! The stillness makes me scared" ok 😳 vågar jag be om en översättning?
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 (redigerat) Jag har skägg 😳 Redigerat 24 april 2006 av Christofer
Odels_tant Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag är huuungrii! 😄 /L får jag komma med ett förslag? gå och ät något innan du svimmar 🙂 Nej, vet ni vad? Nu är jag huuungrii, IGEN! 🙁 /L 🙁 Tycker synd om dig... Jag tycker åsså synt om mig. *tihi* 😳 /L Edit: Vinka åt Majken i "Forumets längsta tråd" *minifnissa som ett litet ondsint troll* Maaaaaajken! *hoppa och studsa och peka och ropa, titta på mig, titta på mig då* /L Edit:*minifnissa som ett litet elakt troll*
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag är huuungrii! 😄 /L får jag komma med ett förslag? gå och ät något innan du svimmar 🙂 Nej, vet ni vad? Nu är jag huuungrii, IGEN! 🙁 /L 🙁 Tycker synd om dig... Jag tycker åsså synt om mig. *tihi* 😳 /L Edit: Vinka åt Majken i "Forumets längsta tråd" *minifnissa som ett litet ondsint troll* Maaaaaajken! *hoppa och studsa och peka och ropa, titta på mig, titta på mig då* /L Edit:*minifnissa som ett litet elakt troll* 🙂
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag är huuungrii! 🙂 /L får jag komma med ett förslag? gå och ät något innan du svimmar 🙂 Nej, vet ni vad? Nu är jag huuungrii, IGEN! 🙂 /L 😄 Tycker synd om dig... Jag tycker åsså synt om mig. *tihi* /L Edit: Vinka åt Majken i "Forumets längsta tråd" *minifnissa som ett litet ondsint troll* Maaaaaajken! *hoppa och studsa och peka och ropa, titta på mig, titta på mig då* /L Edit:*minifnissa som ett litet elakt troll* Jag tror inte han brukar skriva här. Är du hans hemliga beundrarinna eller något? 😉
Odel Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Inte min grej... kommer aldrig ner i så låga nuffror på de sista hålen. Va? Vad menar du? edittttttt: Förbjudet att citera detta inlägg detta inlägg editerades 1842 av Peter Pan
Odels_tant Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag är huuungrii! 😏 /L får jag komma med ett förslag? gå och ät något innan du svimmar 🙂 Nej, vet ni vad? Nu är jag huuungrii, IGEN! 🙁 /L 🙁 Tycker synd om dig... Jag tycker åsså synt om mig. *tihi* 😱 /L Edit: Vinka åt Majken i "Forumets längsta tråd" *minifnissa som ett litet ondsint troll* Maaaaaajken! *hoppa och studsa och peka och ropa, titta på mig, titta på mig då* /L Edit:*minifnissa som ett litet elakt troll* Jag tror inte han brukar skriva här. Är du hans hemliga beundrarinna eller något? 😆 Sälfsklaar! /L Edit: 😱
Odels_tant Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 (redigerat) *går ner i spagat* *miniapplåd* 😱 Redigerat 24 april 2006 av Odels_tant
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 😆😏 Vad lång tid det tog för dig att upptäcka den... 😱
Recommended Posts