Pico Postat 24 april 2006 Trådstartare Postat 24 april 2006 FEGIS PICO!!Ge sig på mig sådär när jag inte kan ge tillbaks över msn! 😆😱 😆
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 detta är vad Florian skrev i "Vilken låt lyssnar du på just nu" tråden fy fan vad en del spammar i denna ointressanta tråd-speciellt dödskalleoffret,snacka om dubbelmoral hörrudu Dumb Dan som gav mig 20% i oväsenmätaren förra veckan med motivation att jag spammade forumet,äckligt skratttretande och genomskinligt....ett skämt hela vägen kan nån höra med en moderator om man får kalla nån de? för jag börjar bli så jävlit less och förbannad på den där jävla fi***n Florian 😱😆😆😉
Pico Postat 24 april 2006 Trådstartare Postat 24 april 2006 (redigerat) detta är vad Florian skrev i "Vilken låt lyssnar du på just nu" tråden fy fan vad en del spammar i denna ointressanta tråd-speciellt dödskalleoffret,snacka om dubbelmoral hörrudu Dumb Dan som gav mig 20% i oväsenmätaren förra veckan med motivation att jag spammade forumet,äckligt skratttretande och genomskinligt....ett skämt hela vägen kan nån höra med en moderator om man får kalla nån de? för jag börjar bli så jävlit less och förbannad på den där jävla fi***n Florian 😆😆😉😄 Varför provar du inte att höra med någon moderator själv? Sen att du tog bort en smiley ur Florian-citatet, än vad syftet med den var, är bara fånigt... 😱 Redigerat 24 april 2006 av Pico
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 detta är vad Florian skrev i "Vilken låt lyssnar du på just nu" tråden fy fan vad en del spammar i denna ointressanta tråd-speciellt dödskalleoffret,snacka om dubbelmoral hörrudu Dumb Dan som gav mig 20% i oväsenmätaren förra veckan med motivation att jag spammade forumet,äckligt skratttretande och genomskinligt....ett skämt hela vägen kan nån höra med en moderator om man får kalla nån de? för jag börjar bli så jävlit less och förbannad på den där jävla fi***n Florian 😱😆😆😉 Varför provar du inte att höra med någon moderator själv? jag vet inte villka som är de 😄
Pico Postat 24 april 2006 Trådstartare Postat 24 april 2006 detta är vad Florian skrev i "Vilken låt lyssnar du på just nu" tråden fy fan vad en del spammar i denna ointressanta tråd-speciellt dödskalleoffret,snacka om dubbelmoral hörrudu Dumb Dan som gav mig 20% i oväsenmätaren förra veckan med motivation att jag spammade forumet,äckligt skratttretande och genomskinligt....ett skämt hela vägen kan nån höra med en moderator om man får kalla nån de? för jag börjar bli så jävlit less och förbannad på den där jävla fi***n Florian 😱😆😆😉 Varför provar du inte att höra med någon moderator själv? jag vet inte villka som är de 😄 Gå HIT! Läs informationen under länken till varje avdelning...
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Är inte det spam att skriva att någon spammar? Man spammar någon annans spam alltså. Och att spamma tillbaka är inte att tänka på, för då spammar man själv på spammarens spam. Spammar ni? 😏
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Är inte det spam att skriva att någon spammar? Man spammar någon annans spam alltså. Och att spamma tillbaka är inte att tänka på, för då spammar man själv på spammarens spam. Spammar ni? 😏 Nu har jag fått huvudvärk 😛🙂
Overkill Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 detta är vad Florian skrev i "Vilken låt lyssnar du på just nu" tråden fy fan vad en del spammar i denna ointressanta tråd-speciellt dödskalleoffret,snacka om dubbelmoral hörrudu Dumb Dan som gav mig 20% i oväsenmätaren förra veckan med motivation att jag spammade forumet,äckligt skratttretande och genomskinligt....ett skämt hela vägen kan nån höra med en moderator om man får kalla nån de? för jag börjar bli så jävlit less och förbannad på den där jävla fi***n Florian 😏😛🙂😆 Varför provar du inte att höra med någon moderator själv? jag vet inte villka som är de 🙂 Med "skämt hela vägen", menar han att moderatorn är ett skämt eller att du Christofer är ett skämt eller att hans post är ett kämt (dvs ironoi)?
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Han menar att det är ett skämt att de som skriver i den tråden inte får varningar för att de spammar... 😏 Fast fram tills Florian entrade den tråden, såg du något personangrepp?
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 detta är vad Florian skrev i "Vilken låt lyssnar du på just nu" tråden fy fan vad en del spammar i denna ointressanta tråd-speciellt dödskalleoffret,snacka om dubbelmoral hörrudu Dumb Dan som gav mig 20% i oväsenmätaren förra veckan med motivation att jag spammade forumet,äckligt skratttretande och genomskinligt....ett skämt hela vägen kan nån höra med en moderator om man får kalla nån de? för jag börjar bli så jävlit less och förbannad på den där jävla fi***n Florian 😏😠😠 Varför provar du inte att höra med någon moderator själv? jag vet inte villka som är de 🙁 Med "skämt hela vägen", menar han att moderatorn är ett skämt eller att du Christofer är ett skämt eller att hans post är ett kämt (dvs ironoi)? vem vet, vem bryr sig 😠
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 (redigerat) får jag posta en bild på min nya gura och axelband? Redigerat 24 april 2006 av Christofer
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 får jag posta en bild på min nya gura och axelband?
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 ok förlåt att jag frågade 😠 Jag bara retas. 😏 Posta på! 😠
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag fick VG+/MVG- på min tyska uppsats 😏 Grattis! 😠 Jag slapp tyskan när jag slutade högstadiet, valde bort den skiten...
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 ok förlåt att jag frågade 😠 Jag bara retas. 😏 Posta på! 😠 Tack 😠
Overkill Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag fick VG+/MVG- på min tyska uppsats 😠 Grattis! 😠 Jag slapp tyskan när jag slutade högstadiet, valde bort den skiten... Jag ska läsa både Tyska och Spanska 😠 Vad gick du? 😏
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Hur fungerar stallet? Det är din första med ett Floyd Rose-stall va? Har du några problem kan du fråga mig, för problem kommer du att få förr eller senare.
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag fick VG+/MVG- på min tyska uppsats 😠 Grattis! 😠 Jag slapp tyskan när jag slutade högstadiet, valde bort den skiten... Jag ska läsa både Tyska och Spanska 😠 Vad gick du? 😏 Jag valde Webbdesign istället. Man kunde välja bort språk helt! 🙁 (Utom engelska förstås då.)
Overkill Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag fick VG+/MVG- på min tyska uppsats 😠 Grattis! 😠 Jag slapp tyskan när jag slutade högstadiet, valde bort den skiten... Jag ska läsa både Tyska och Spanska 😠 Vad gick du? 😏 Jag valde Webbdesign istället. Man kunde välja bort språk helt! 🙁 (Utom engelska förstås då.) Vilken linje gick du då?
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Hur fungerar stallet? Det är din första med ett Floyd Rose-stall va? Har du några problem kan du fråga mig, för problem kommer du att få förr eller senare. de är inte Floyd Rose dom hadde inga Jackson med FR såg nåra Ibanez guror men dom känndes inge vidare att lira på 😏
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Jag fick VG+/MVG- på min tyska uppsats 😠 Grattis! 😠 Jag slapp tyskan när jag slutade högstadiet, valde bort den skiten... Jag ska läsa både Tyska och Spanska 😠 Vad gick du? 😏 Jag valde Webbdesign istället. Man kunde välja bort språk helt! 🙁 (Utom engelska förstås då.) Vilken linje gick du då? Jag går nu sista året på medialinjen. Själv då? 🙂
Micke H Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Hur fungerar stallet? Det är din första med ett Floyd Rose-stall va? Har du några problem kan du fråga mig, för problem kommer du att få förr eller senare. de är inte Floyd Rose dom hadde inga Jackson med FR såg nåra Ibanez guror men dom känndes inge vidare att lira på 😠 Okej, synd. Kan visa dig någon gång vad man kan göra för kul med ett Floyd Rose-stall. 😏
Christofer Postat 24 april 2006 Postat 24 april 2006 Ska käka middag nu, (Stekt Falukorv med spagetti) ses om en stund
Recommended Posts