Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

Postat
då va det klart. jag ska bli full ikväll  😆

Jag hade tänkt de igår. Men nu luitar det åt att jag inte blir det... :/

Drick Loka ist... men hallonsmak! 😎

Eller hur, Overkill! 😱

Postat
då va det klart. jag ska bli full ikväll  😆

Drick Loka ist... men hallonsmak! 😎

Eller hur, Overkill! 😱

Neh! Nu ringde Rickard, Jag ska bli full ikväll igen verkar det som 😎

Postat
då va det klart. jag ska bli full ikväll  😄

Drick Loka ist... men hallonsmak! 😄

Eller hur, Overkill! 🙂

Självklart! 🥰

vatten_img_contain.jpg

loka4ay.png

😎

Postat
Fy sjutton (😄) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂

Det rinner fortfarande...inte 🥰

Postat
Fy sjutton (🥰) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂

Haha! Alltid lika skönt!

Kommer ihåg gångerna då man suttit i bar överkropp å vanliga jeans. Sen när man slutat å går in i huset så ser an att de översta 10-15cm av byxorna är helt blöta. Sen när man gå å dusch ser man ballingarna... LOL! Helt dyngsura 😄

Postat
Fy sjutton (🥰) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂

Haha! Alltid lika skönt!

Kommer ihåg gångerna då man suttit i bar överkropp å vanliga jeans. Sen när man slutat å går in i huset så ser an att de översta 10-15cm av byxorna är helt blöta. Sen när man gå å dusch ser man ballingarna... LOL! Helt dyngsura 😄

Ändå så är dte kallt i trumrummet så jag blir inte svettig annars utan det är bara i röven (har en såndär fet Tama Ergo Rider ) som jag blir skitsevttig.

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
🙂
Postat
Fy sjutton (😄) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🙂

Haha! Alltid lika skönt!

Ändå så är dte kallt i trumrummet så jag blir inte svettig annars utan det är bara i röven (har en såndär fet Tama Ergo Rider ) som jag blir skitsevttig.

Men det är ju skinnet på stolen 🥰

När jag svettas sönder så svettas jag sönder över hela kroppen. bara rinner från hakan å ögonbrynen 😎

Postat
Fy sjutton (😎) vilken rövsvett jag fick förut när jag spelade trummor! Det bara rann ner i brevinkastet 🥰

Haha! Alltid lika skönt!

Kommer ihåg gångerna då man suttit i bar överkropp å vanliga jeans. Sen när man slutat å går in i huset så ser an att de översta 10-15cm av byxorna är helt blöta. Sen när man gå å dusch ser man ballingarna... LOL! Helt dyngsura 😱

Men det är ju skinnet på stolen 😄

När jag svettas sönder så svettas jag sönder över hela kroppen. bara rinner från hakan å ögonbrynen 😲

😄

🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Tänk om fåglarna styr i himlen...stackars Pazo.

Overkill: Loka med Hallon-Grape. Den måste jag prova!

Grahn: Jag säger kaviaaaaaaaaaar. De flesta säger kavviarr!

🙂

*tränat på min akustiska nya gitarr 3 timmar per dag sen den kom*

Postat
Tänk om fåglarna styr i himlen...stackars Pazo.

Overkill: Loka med Hallon-Grape. Den måste jag prova!

Grahn: Jag säger kaviaaaaaaaaaar. De flesta säger kavviarr!

🙂

*tränat på min akustiska nya gitarr 3 timmar per dag sen den kom*

🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.