Pazo Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Allt är lungt.. Mycket lungt. Inget festande i sikte på flera dagar i alla fall. 😆 Själv då Paz? För tillfället är det också väldigt lugnt. Ska göra mig i ordning lite snart. kanske äta lite till. Sen måste jag plugga en del innan jag drar te skolan 😛
Dark Of Light Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Själv ska jag ut med den håriga skogaholmslimpan jag kallar hund, snart. Fy faen för vinter...
Pazo Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Själv ska jag ut med den håriga skogaholmslimpan jag kallar hund, snart. Fy faen för vinter... höhö (H)
Dark Of Light Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 (redigerat) Rätt felvaggad jycke egentligen... Den gillar snö.. 😆 Redigerat 7 mars 2006 av Dark Of Light
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Alla jyckar gillar väl snö? 😆 Mina limpor (Pågens) blir i alla fall helt tossiga... 😛
Dark Of Light Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Alla jyckar gillar väl snö? 😆 Mina limpor (Pågens) blir i alla fall helt tossiga... 😛 Ja visst.. Det är först någon sekunds tvekan och sedan gräver runt som faen så hundfan blir alldeles snöig och givetvis blöt när man väl kommer in.. Ja, djävlar! Här Gote, frukost; Rastsafariganjasmokingdancingyour socksoffwithdreadlocksbanana...
Pazo Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Om man skulle göra sej en ägg- och kaviarmacka..? Helt underbart!
nurfen Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Om man skulle göra sej en ägg- och kaviarmacka..? Helt underbart! Fanns inga kokta ägg i kylen.. Så det fick bli mackor med äkta italiensk salami istället! 😆
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Varför är Firefox bättre än IE när Firefox krånglar en miljon gånger mer än IE... 😳 Firefox är snyggare, men det är tamefan det enda som är bättre med räv-jäveln 😛 😆
Pazo Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Varför är Firefox bättre än IE när Firefox krånglar en miljon gånger mer än IE... 😳 Firefox är snyggare, men det är tamefan det enda som är bättre med räv-jäveln 😛 😆 Krånglar? Har inte haft ett nda problem med det... Det är dessutom bekvämare än IE 😳
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Krånglar? 😆 mm... på alla möjliga sättovis! Glömmer lösenord som jag har sparat (o som brukar fungera) o visar inte bilder och hemsidelayout lika snyggt/rätt som IE.
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Mitt popmongos konsertbiljetter reas ut... 😆 Först kostade de $19.9, fick 2 sålda, sedan gick de ned till $4.9 och nu har jag 14 biljetter sålda... en till konsert? 😳 Jepp, om 3 dagar. Killen som stötte på mig kom med tips i PM. 😛 Passade på att dra igång en fight med honom, nu när han är offline. 😄 Lite otur dock att han råkade vara min arbetsgivare.. HAHAHHA! LOL Fast han verkar gilla hårda tag, fick löneökning med $300 i veckan. 😳
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Mitt popmongos konsertbiljetter reas ut... 😆 Först kostade de $19.9, fick 2 sålda, sedan gick de ned till $4.9 och nu har jag 14 biljetter sålda... en till konsert? 😳 Jepp, om 3 dagar. Killen som stötte på mig kom med tips i PM. 😛 Passade på att dra igång en fight med honom, nu när han är offline. 😄 Lite otur dock att han råkade vara min arbetsgivare.. HAHAHHA! LOL Fast han verkar gilla hårda tag, fick löneökning med $300 i veckan. 😳
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Näni... nu ska jag gå till skolan... Vi syns 🥰 Herrå! 😄
Herr Q Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 den här tråden är gigantisk... 🥰 ifall ingen visste det 😄
Linus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Fast han verkar gilla hårda tag, fick löneökning med $300 i veckan. 🥰 WOW!
Recommended Posts