Pazo Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Tja. Hade en elvatimmars skoldag idag... Kom he för en sisådär 40min sen 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Jag har kollat på lägenheter nu. Jag och Ida längtar nå fruktansvärt. Det finns ungdomsbostäder i Skiftinge för 3500:- i månaden. Det blir alltså 1750:- var. Sen ska jag köpa skivor för 1500:-, mat för 2000:-, 1500:- för (samlad) alkohol och 1500:- för övrigt tjafs och buffert. Hmm, när jag är 19 år ska jag alltså ha en inkomst på 8250:- Tjena
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Pazo, vad kostar ditt boende? Hur mycket ramlar det ner i plånboken varje månad?
Pazo Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Pazo, vad kostar ditt boende? Hur mycket ramlar det ner i plånboken varje månad? Boendet mitt kostar 2534. Får ner 7200 på kontot varje månad. men större delen av det försvinner på "viktiga" saker som: Hyra, mat, fest, mat, mat, och lite onödigheter.
Pazo Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 HA! Nån tjej i bajsvärld har precis börjat flörta spom fan me mig 🙂
Pazo Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 HA! Nån tjej i bajsvärld har precis börjat flörta spom fan me mig 😱 Jasså?? 😱 Hur gör du? 😉😱 Jag venne! Liksom bah är mej själv eller någe, coollt alltså såate...
Pazo Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Sry Grahn för att jag inte hänger i ditt forum. Pallar inte att engagera mig i mer grejor 😛 Ska väl släfha lite nu! Läjter d0000darians! 😄 :metal
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 (redigerat) 1) Var är alla? 2) Vad betyder "Bajsvärld", Pazo? 3) Skippa de 1500 på alkkohål Marcus R, så får du åtminstone lite pengar till: livförsäkring, sjukförsäkring, olycksfallsförsäkring, hemförsäkring, reseförsäkring, extra sakförsäkringar, drulleförsäkring, fackföreningsavgift, läkemedel, läkarkostnader, tandläkarkostnader, prenumerationer, lån, telefonräkning fast telefoni, telefonräkning mobil telefoni, internetabonnemang, transportkostnader (bil/mc/moped/båt/buss/tåg/flyg/spårvagn), resor, böcker, konserter, biobesök, idrottsevenemang, gym och andra träningstider, husdjur, frivilliga donationer, TV-licens, kabel-/digital-tvbox-abonnemang, elräkningar till olika bolag, avgifter för bankfack, bankkort, föreningsavgifter m.m. m.m. 4) Ha d! 😛 :musik Redigerat 7 mars 2006 av musik
nurfen Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 1) Jag är hemma med en rejäl förkylning. Fy fan vad jag har varit sjuk den senaste tiden! Helt hemskt! Jag brukar ALDRIG vara sjuk, och sen kommer allt på en gång. Känns som det hade varit skönt att få det lite utspritt iallafall, för just nu känns det som att det är mest synd om mej i hela världen, och jag tappar all lust att träffa folk när jag är sjuk, så jag känner mej ensammast också! & ingen ro får man med hantverkare i huset från kl 07! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Jag tänker medvetet komma försent till skola idag. Jag vill verkligen sitta här och ta det lugnt med kaffet lite till. Och då tänker jag göra det! Så de ås!
Pico Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Jag tänker medvetet komma försent till skola idag. Jag vill verkligen sitta här och ta det lugnt med kaffet lite till. Och då tänker jag göra det! Så de ås! Ja, förstå så härligt... mer tid åt kaffet! 😄
Dark Of Light Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Visst är det underbart att det är tisdag igen... Som jag har längtat..
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Ja. Bästa dan på hela veckan. Tipsbilagan kommer ut! 😄
Dark Of Light Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Ja, näst efter måndag så... Faen, jag längtar.. Mmm... Måndag...
Dark Of Light Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Allt är lungt.. Mycket lungt. Inget festande i sikte på flera dagar i alla fall. 😆 Själv då Paz?
nurfen Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Cause my friend said he'd take you home He sits in a corner all alone He lives under a waterfall Nobody can see him, nobody can ever hear him call 😆
Recommended Posts