Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag har kollat på lägenheter nu. Jag och Ida längtar nå fruktansvärt.

Det finns ungdomsbostäder i Skiftinge för 3500:- i månaden. Det blir alltså 1750:- var.

Sen ska jag köpa skivor för 1500:-, mat för 2000:-, 1500:- för (samlad) alkohol och 1500:- för övrigt tjafs och buffert.

Hmm, när jag är 19 år ska jag alltså ha en inkomst på 8250:-

Tjena

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Pazo, vad kostar ditt boende? Hur mycket ramlar det ner i plånboken varje månad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, vad kostar ditt boende? Hur mycket ramlar det ner i plånboken varje månad?

Boendet mitt kostar 2534. Får ner 7200 på kontot varje månad. men större delen av det försvinner på "viktiga" saker som: Hyra, mat, fest, mat, mat, och lite onödigheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

1) Var är alla?

2) Vad betyder "Bajsvärld", Pazo?

3) Skippa de 1500 på alkkohål Marcus R, så får du åtminstone lite pengar till: livförsäkring, sjukförsäkring, olycksfallsförsäkring, hemförsäkring, reseförsäkring, extra sakförsäkringar, drulleförsäkring, fackföreningsavgift, läkemedel, läkarkostnader, tandläkarkostnader, prenumerationer, lån, telefonräkning fast telefoni, telefonräkning mobil telefoni, internetabonnemang, transportkostnader (bil/mc/moped/båt/buss/tåg/flyg/spårvagn), resor, böcker, konserter, biobesök, idrottsevenemang, gym och andra träningstider, husdjur, frivilliga donationer, TV-licens, kabel-/digital-tvbox-abonnemang, elräkningar till olika bolag, avgifter för bankfack, bankkort, föreningsavgifter m.m. m.m.

4) Ha d!

😛

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

1) Jag är hemma med en rejäl förkylning. Fy fan vad jag har varit sjuk den senaste tiden! Helt hemskt! Jag brukar ALDRIG vara sjuk, och sen kommer allt på en gång. Känns som det hade varit skönt att få det lite utspritt iallafall, för just nu känns det som att det är mest synd om mej i hela världen, och jag tappar all lust att träffa folk när jag är sjuk, så jag känner mej ensammast också!

& ingen ro får man med hantverkare i huset från kl 07!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag tänker medvetet komma försent till skola idag. Jag vill verkligen sitta här och ta det lugnt med kaffet lite till. Och då tänker jag göra det! Så de ås!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker medvetet komma försent till skola idag. Jag vill verkligen sitta här och ta det lugnt med kaffet lite till. Och då tänker jag göra det! Så de ås!

Ja, förstå så härligt... mer tid åt kaffet! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...