Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)

God morgon!

Jag kom precis upp ur duschen. Var tidigare ute och sprang och hämtade skivor på Konsum. Lyssnar just nu på Derrick L Carters Squaredancing In A Round House.

Snygg sleeeve

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Nu lyssnar jag på en av mina absoluta favoritlåtar. Mr V's "Somthin' Wit Jazz".

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Varför lyssnar du aldrig på nåt som jag har hört talas om?  😄

Haha, nästa tolva blir Roger Sanchez, blir det bra?

Förresten, min Dance Ritual Project 12" var väldigt knastrig, skicka tillbaka och få en ny eller behålla den med argumentet "det är äkta/charmigt"?

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Gote...ska du ändra Avatar då, eller vad? IRL-bild?

😳

*klurar på hemsidan*

...undrar hur lång tid det tar innan man kan sätta igång med sin hemsida från det man beställer abonnemanget? 3 da'r?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vikarierat i en klass med barn med "särskilda problem" idag. På rasten var jag tvungen att jaga en av ungarna för att få honom att sluta sabba de "vanliga" barnens snöborg, dra tjejerna i håret tills de började gråta och knuffa omkull de yngre killarna. Sprang in med huvudet före i en keff liten stuga med vita knutar som stod på skolgården och slog upp ett jack i pannan. Pwned.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vikarierat i en klass med barn med "särskilda problem" idag. På rasten var jag tvungen att jaga en av ungarna för att få honom att sluta sabba de "vanliga" barnens snöborg, dra tjejerna i håret tills de började gråta och knuffa omkull de yngre killarna. Sprang in med huvudet före i en keff liten stuga med vita knutar som stod på skolgården och slog upp ett jack i pannan. Pwned.

Brr... Skolan kan vara en jobbig plats att jobba i emellanåt, 😛 det gick bra ändå hoppas jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...