Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag skulle uppriktigt vilja be alla forummedlemmar om ursäkt för min humor... 😠

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

God morgon!

Jag kom precis upp ur duschen. Var tidigare ute och sprang och hämtade skivor på Konsum. Lyssnar just nu på Derrick L Carters Squaredancing In A Round House.

Snygg sleeeve

Postat

Nu lyssnar jag på en av mina absoluta favoritlåtar. Mr V's "Somthin' Wit Jazz".

Postat

Varför lyssnar du aldrig på nåt som jag har hört talas om? 😄

musik (oregistrerad)
Postat

Samma här.

😄

Postat (redigerat)
Varför lyssnar du aldrig på nåt som jag har hört talas om?  😄

Haha, nästa tolva blir Roger Sanchez, blir det bra?

Förresten, min Dance Ritual Project 12" var väldigt knastrig, skicka tillbaka och få en ny eller behålla den med argumentet "det är äkta/charmigt"?

Redigerat av MarcusRombo
musik (oregistrerad)
Postat

Grahn - Den som brorsan skriver med John Lord??

😄

musik (oregistrerad)
Postat

Muddy Waters.

musik (oregistrerad)
Postat

Gote...ska du ändra Avatar då, eller vad? IRL-bild?

😳

*klurar på hemsidan*

...undrar hur lång tid det tar innan man kan sätta igång med sin hemsida från det man beställer abonnemanget? 3 da'r?

Postat

Har vikarierat i en klass med barn med "särskilda problem" idag. På rasten var jag tvungen att jaga en av ungarna för att få honom att sluta sabba de "vanliga" barnens snöborg, dra tjejerna i håret tills de började gråta och knuffa omkull de yngre killarna. Sprang in med huvudet före i en keff liten stuga med vita knutar som stod på skolgården och slog upp ett jack i pannan. Pwned.

Postat
Har vikarierat i en klass med barn med "särskilda problem" idag. På rasten var jag tvungen att jaga en av ungarna för att få honom att sluta sabba de "vanliga" barnens snöborg, dra tjejerna i håret tills de började gråta och knuffa omkull de yngre killarna. Sprang in med huvudet före i en keff liten stuga med vita knutar som stod på skolgården och slog upp ett jack i pannan. Pwned.

Brr... Skolan kan vara en jobbig plats att jobba i emellanåt, 😛 det gick bra ändå hoppas jag...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.