Gote Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Jag skulle uppriktigt vilja be alla forummedlemmar om ursäkt för min humor... 😠
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 God morgon! Jag kom precis upp ur duschen. Var tidigare ute och sprang och hämtade skivor på Konsum. Lyssnar just nu på Derrick L Carters Squaredancing In A Round House. Snygg sleeeve
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Nu lyssnar jag på en av mina absoluta favoritlåtar. Mr V's "Somthin' Wit Jazz".
Gote Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Varför lyssnar du aldrig på nåt som jag har hört talas om? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 (redigerat) Varför lyssnar du aldrig på nåt som jag har hört talas om? 😄 Haha, nästa tolva blir Roger Sanchez, blir det bra? Förresten, min Dance Ritual Project 12" var väldigt knastrig, skicka tillbaka och få en ny eller behålla den med argumentet "det är äkta/charmigt"? Redigerat 6 mars 2006 av MarcusRombo
musik (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Grahn - Den som brorsan skriver med John Lord?? 😄
musik (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Gote...ska du ändra Avatar då, eller vad? IRL-bild? 😳 *klurar på hemsidan* ...undrar hur lång tid det tar innan man kan sätta igång med sin hemsida från det man beställer abonnemanget? 3 da'r?
mornel Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Har vikarierat i en klass med barn med "särskilda problem" idag. På rasten var jag tvungen att jaga en av ungarna för att få honom att sluta sabba de "vanliga" barnens snöborg, dra tjejerna i håret tills de började gråta och knuffa omkull de yngre killarna. Sprang in med huvudet före i en keff liten stuga med vita knutar som stod på skolgården och slog upp ett jack i pannan. Pwned.
Dark Of Light Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Har vikarierat i en klass med barn med "särskilda problem" idag. På rasten var jag tvungen att jaga en av ungarna för att få honom att sluta sabba de "vanliga" barnens snöborg, dra tjejerna i håret tills de började gråta och knuffa omkull de yngre killarna. Sprang in med huvudet före i en keff liten stuga med vita knutar som stod på skolgården och slog upp ett jack i pannan. Pwned. Brr... Skolan kan vara en jobbig plats att jobba i emellanåt, 😛 det gick bra ändå hoppas jag...
Recommended Posts