Jump to content
Annons

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Tänkte bara titta imn och säga hej! 🙂

Hej då snyggingar! 😉🙁

(skivan är klar nu, vi har även med en video på den. snart släpps den.)

NEJMEN TJENA! 🙂 Fan vad nice att du kikade in! Du får ge oss mer info 🙂

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

Postat
bas o gitarr är väl mina huvudinstrument. Annars så spelar jag rätt mycket minikorg faktiskt, om det räknas som instrument 🙂

Spelar du kontrabas då? eftersom du sökte jazz 🙂

Postat

Nej det gör jag faktiskt inte. Sökte jazz bara för att jag vill frossa i musik och komma över allt möjligt. även om det bara är en teoretisk kurs 🙂 Vad spelar du själv?

Postat
Nej det gör jag faktiskt inte. Sökte jazz bara för att jag vill frossa i musik och komma över allt möjligt. även om det bara är en teoretisk kurs 🙂 Vad spelar du själv?

aha du tänker så! 🙂

Jag spelar trummor. å producerar elektronisk musik a075.gif

Postat

Nice där. Jag sysslar på också med elektroniskt. Eller allt möjligt kanske. Just nu med en stabbig hiphop beat. Spelar in en del demoband hemma också. Kommer över ett fusionband om en vecka, så ja får se va dom har o erbjuda. näpp nu ska ja ta en snus o invänta lite spansk ligafotboll 🙂 ha det gött. jag sätter upp en femmeters limegrön flagga i statsparken på valborg så vet du var du har grillat och ölholk. peace

Postat
Nice där. Jag sysslar på också med elektroniskt. Eller allt möjligt kanske. Just nu med en stabbig hiphop beat. Spelar in en del demoband hemma också. Kommer över ett fusionband om en vecka, så ja får se va dom har o erbjuda. näpp nu ska ja ta en snus o invänta lite spansk ligafotboll 🙂 ha det gött. jag sätter upp en femmeters limegrön flagga i statsparken på valborg så vet du var du har grillat och ölholk. peace

haha!

Ska kolla efter limegröna flaggan då!

Spana efter en kort kille med affro då! 🙂

Postat

"Finished with my woman, cause she couldn't help me with my mind!

People think I'm crazy because I am frowning all the time!" julli-geddar.gif

Postat
🙂

Hej Linus! 😄

Vars har du varit? 😄

Mycket jobb den senaste tiden. 14-timmars arbetsdagar är inte kul, trots privilegiet att få leva på ljudteknik. 🙂

Nåja, snart är jag tillbaka i normal forumaktivitet igen.😎

Postat
🙂

Hej Linus! 😄

Vars har du varit? 😄

Mycket jobb den senaste tiden. 14-timmars arbetsdagar är inte kul, trots privilegiet att få leva på ljudteknik. 🙂

Nåja, snart är jag tillbaka i normal forumaktivitet igen.😎

Vi har saknat dig här.. 😄

Postat
Vi har saknat dig här.. 😄

🙂

Kan ni sammanfatta de senaste två veckorna i den här tråden åt mig? 🙂

Postat
Vi har saknat dig här..  😄

🙂

Ja, Lynxo och Christofer tar allt mer plats i tråden... nästan tränger undan oss övriga.. 😎

Postat
Vi har saknat dig här..  😄

🙂

Christofer, Lynxo Och Overkill har mer eller mindre kidnappat tråden under de veckorna... Nu är de lugna igen 😎

Postat
Grahn försvann också under nån dag här, tror jag bestämt!  🙂

ja det var internet som försvann... men jag hittade den idag. 🙂

Jo, jag hörde att Internet gick vilse och fastnade i Sollefteå igår.

Postat
MEH PICO! SLUTA! 😄

LOL

Folk kan ju tro att vi har "brokebackat" oss jue! FY! 😎

🙂

Now that's just scary... 🙂

Postat
Ja, Lynxo och Christofer tar allt mer plats i tråden...
Christofer, Lynxo Och Overkill har mer eller mindre kidnappat tråden under de veckorna...

SMURF!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.