Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

Postat
Glad påsk, god jul och gott nytt år...eller vad f*n det nu var... 😉

Glad midsommar, valborg och kristi-him!

Postat
Äre ni som e coola gänget?

😎

Postat

Alltså, vad gnäller on topic-snubbarna om egentligen? När jag tryckte på "Visa nya inlägg" så dök inte ett enda off topic-ämne upp! 😉

Fan, jag tycker vi startar krig mot dom! On topic mot off topic! 😄

Postat
Alltså, vad gnäller on topic-snubbarna om egentligen? När jag tryckte på "Visa nya inlägg" så dök inte ett enda off topic-ämne upp! :rolleyes:

Fan, jag tycker vi startar krig mot dom! On topic mot off topic! 🙂

haha. Det är ju för att just idag så är Off-T Rätt dött medans det andr aär livat 😄

Postat
aaaahahaha

ja fyfan 😉

Modemet har varit trasigt så jag har inte kunnat surfa på 2 dagar. Jävla sjysst att det kom en kille med ett nytt modem nu. På en helg dessutom.

fyfan

🙁

Äre därför du int vatt här!! 🙂

Postat

treeevligt värre 😉 själv så dricker ja en kaffe, sitter här och skriver och tänkte snart gå ut o leka lite me nyinköpt korg kontroll 49.

ja börjar plugga i uppsala i höst 🙁 nice va

Postat
treeevligt värre 🙁 själv så dricker ja en kaffe, sitter här och skriver och tänkte snart gå ut o leka lite me nyinköpt korg kontroll 49.

ja börjar plugga i uppsala i höst 🙂 nice va

Ut å leka med den?. Är inte det inomhussysslor? 😉

Va skaru börja plugg då?

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

tjena fan! 😉

Pazo och jag har haft mysstund idag igen! Ett 2 timmars set är på väg upp på servern!

Postat

nämen ja kan ju styra gräsklipparn me den också! helt sjuk pryl faktiskt. 😉 jomen hemstudion har jag byggt ordning i garaget. Det blír lite garagemusik med andra ord.

uppsala universitet.. musikvetenskap och populärmusikstudier och storbandsjazz heter nåra av kurserna ja sökte till. bara kurser med andra ord. kom på att ja ville göra nåt i höst också 🙁

Postat

I'M GIVING YOU SOMETHIN WIT JAZZ!

MOVE YA BODY!

SHAKE YA BOOTY!

WORK THAT BODY!

Postat
nämen ja kan ju styra gräsklipparn me den också! helt sjuk pryl faktiskt. 😉 jomen hemstudion har jag byggt ordning i garaget. Det blír lite garagemusik med andra ord.

uppsala universitet.. musikvetenskap och populärmusikstudier och storbandsjazz heter nåra av kurserna ja sökte till. bara kurser med andra ord. kom på att ja ville göra nåt i höst också 🙁

Fan va sköna grejer. Vad spelar du för instrument?

Postat

😉

Det brukar alltid låta bra när jag spelar skivor med (för?) pazo, han har nåt magic över sig alltså.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.