Gote Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Snart ikapp mornel, igen... 😳 Slappna inte av för en sekund... 🙂 Orkar inte jaga... Äta eller ätas? 😆 Hmm... hungrig.. 🙂 😆
Pico Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 Men nu är det så där patetiskt tomt i skåpen och kylen igen... jag fattar inte, vem är det som äter upp min mat? 😳
Gote Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Men nu är det så där patetiskt tomt i skåpen och kylen igen... jag fattar inte, vem är det som äter upp min mat? 😳
Pico Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 Men nu är det så där patetiskt tomt i skåpen och kylen igen... jag fattar inte, vem är det som äter upp min mat? Äre DU?! 🙂😳🙂
Gote Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Men nu är det så där patetiskt tomt i skåpen och kylen igen... jag fattar inte, vem är det som äter upp min mat? Äre DU?! 🙂😳🙂 Mwoahaha!! Det är även jag som spenderar pengarna i din plånbok... 😆
Pico Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 Det var ju det jag förstod... jag kan omöjligen själv vara skyldig till allt elände.
Pico Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 Nej, man kan lugnt utgå från att allt är mitt fel... 😠 😄
Pico Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 Hur var det här då? 😠 Trodde endast poliser hade rätt att använda den linen... är du snut möjligen?
Gote Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Hur var det här då? 😠 Trodde endast poliser hade rätt att använda den linen... är du snut möjligen? Jag? Polis? 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😄
Pico Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 pICO, VAD GÖR DU HÄR? vI HÅLLER JU PÅ ATT REPA....JUH! 😄 (Capslocksjävulen... 😠 ) Ja men, fyra timmar rep.. huga. 😆
Pico Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 Jag la till din låt, så den spelas på nästa konsert. Typ 11 jazzlåtar osså en punkrock. Undra om vi inte kommer skrämma slag på publiken när vi spelar den låten. 😠
Pico Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 pICO, VAD GÖR DU HÄR? vI HÅLLER JU PÅ ATT REPA....JUH! 😄 (Capslocksjävulen... 😠 ) Ja men, fyra timmar rep.. huga. 😆 Det gick inge vidare för mig på basen på konserten så jag lär behöva dom timmarna. 😆 Jag tror alla glömde ta med sig instrument.. 😆
Gote Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 pICO, VAD GÖR DU HÄR? vI HÅLLER JU PÅ ATT REPA....JUH! 😄 (Capslocksjävulen... 😠 ) Ja men, fyra timmar rep.. huga. 😆 Det gick inge vidare för mig på basen på konserten så jag lär behöva dom timmarna. 😆 Jag tror alla glömde ta med sig instrument.. 😆 😆 Kanske är en bra idé att handla lite instrument så fort som möjligt... 😆 Köp ett fempack kazoo... 😆
Recommended Posts