Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Tack kära vänner. Jag skulle vilja tacka min mamma, min pappa, min bror som ställde upp för mig när jag tog det svåra beslutet - att slå Pazo's studio-rekord. Jag har nu tangerat och är mycket stolt. Jag skulle också vilja tacka Pazo som taggade mig och gav mig en bra match men som inte pallade trycket, jag var för bra helt enkelt. Jag har nu tagit det svåra beslutet att jag nöjer mig med en sida och känner att jag har gjort det som var mitt mål - att tangera rekordet. Tack igen för denna stora ära och låt nu forumets struktur återgå till det normala. Tack så mycket för att ni stod ut med mig - och framförallt mitt tal (skratt & applåder).

Tack.

😄😆

ensida.jpg

23.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

FUCKING YESS!!!!

helt perfekta kokta ägg! Hård vita men gular är riktigt flytande 😄

😎

vad gillade du mitt tacktal 😆😎

De fanns lite fel i det men annars vare bra 😎

Vadå, att du inte pallade trycket? 😄 :D

bl.a. ja! 😎

Var ju tvungen att dusch å skaffa mat. ska ju på stan snart...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns som om det finns folk som vill ha bort mig härifrån 😱

Men det vill ju inte jag 🙁

Jag kanske ska göra som Florian?

🙁  🙂

Lynxo var är du när jag behöver dig? 😄

Här är jag, Överdödspojken! Du har åstadkommit stora ting, men din stora resa har bara börjat: att få 100% oväsenstapel!

För att lyckas med detta räcker det inte med vanlig spam, det kan vilket företag som helst som säljer lyckopiller för att förlänga din penis göra, utan du måste vara riktigt ihärdig! Bunkra upp ordentligt med mat, och helst mat som ger energi såsom bananer, osv. Var dock försiktig med drickat, du vill inte behöva uppsöka toalettrummet mitt under spelets gång! En lösning kan i så fall vara att sitta med blöjor!

Lås sedan in dig på ditt rum, dra ur telefonjacket, sätt i öronpropparna och sätt på skygglapparna och sätt igång! För att spara tid, föreslår jag att du bara använder så kallade smileys! Var dock försiktig, du vill inte bli bannad i förtid! Försök därför att anpassa smileysarna efter situationen, så att det verkar som om du åtminstone hänger med i diskussionerna. MEN LÄS INGENTING! Det tar dyrbar tid, som du inte har råd att förlora!

Lycka till, min pojke! Må du finna frid inne i Studios forum!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...