Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Alltså just nu orkar jag inte svara något vettigtl.. jag är så jävlsa fiöö!!! jhar inte varit såhär full på redigt länge! å mina föräldrar ska hem "idag" bitti... så jag ska vakna om tre timmar typ.. för att säga hejdå!!!

kommer jag må bra!?!?!?!? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag eller har det inte reggat sig en massa nytt folk som bara är här för att visa upp sin musik?

Jag tycker man måste ha vart medlem i x antal veckor för att ens kunna få posta i demo forumet.. Eller ha postat x antal inlägg för att få representera sin musik..

va tycker ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Marcus är bakis.

Han äter äppelpaj och dricker vatten och undrar vart hans snus är.

Sen har Marcus sår i ansiktet. Och fruktansvärt ont i höger tumme (jävla klantfan jag är) och pekfinger. Även lite smärta i lår och smalben på småställen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen har Marcus sår i ansiktet. Och fruktansvärt ont i höger tumme (jävla klantfan jag är) och pekfinger. Även lite smärta i lår och smalben på småställen.

Bilda klubb med musik? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Sen har Marcus sår i ansiktet. Och fruktansvärt ont i höger tumme (jävla klantfan jag är) och pekfinger. Även lite smärta i lår och smalben på småställen.

Bilda klubb med musik? 😲

Ja! Sen kan vi dra och spöa dom jag fick stryk av! 😳

Skämt å sido...

Varför är tråden så inaktiv idag?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag har oooooooont i handen! 😆🙁

Det är inget bra att hamna i slagsmål när man är packad som ett ägg. Jag råkade ha tummen i näven, var nog ruskigt nära att bryta den. Det känns.

Hällby vann mot BK Sport nyss med 3-2. Var uppe och såg andra halvlek. Tim skötte sig bra och killen från Triangeln gjorde ett ruskigt snyggt mål. Deras målvakt var inte så bra, det var någon som skrev på plan att "fan vilket snyggt mål rickard!" precis efter att han tagit ner bollen på bröstet och precis innan han skjöt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Snab sammanfattning:

Först blev det nästan ingen fest eller nånting alls för mig. sen blev de fest fast jag kom sent. sen lite sittning saom spårade ut, lite brandlarm, slagsmål, 27 åriga mammor som börjar skicka sms till mig, dra till fest på smålands... strula med två brudar!

😄😛😎😎

I is teh shiet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Snab sammanfattning:

Först blev det nästan ingen fest eller nånting alls för mig. sen blev de fest fast jag kom sent. sen lite sittning saom spårade ut, lite brandlarm, slagsmål, 27 åriga mammor som börjar skicka sms till mig, dra till fest på smålands... strula med två brudar!

😎😛😄😎

I is teh shiet!

😎

HEJ! 😄

Det var ett tag sen 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...