Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Vad är ångest för nåt?

😆

ångest är en känsla du har inom dig över nånting du gjort eller ska göra som inte känns bra..

Du mår allmänt dåligt..

Tex om du haft sex med en tjej som du absolut inte ville ha sex med men hade det ändå..

Då mår du dåligt. Då har du ångest..

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

god morgon (vaknade för en halvtimme sen) 😳

här e senaste nytt:

Black Label Society kommer till Sverige för att göra reklam för sitt kommande album, ”Shot to hell”. Bandet kommer att spela med IN FLAMES på följande platser:

26/8 – Göteborg (Röda Stern)

30/8 – Stockholm (Gröna Lund)

2/9 – Malmö (Mölleplatsen)

”Shot to hell” släpps den 3/7 via Roadrunner Records

Link to comment
Dela på andra sajter

tror aldrig jag skrivit i ngn liknande tråd "bara för att"... men men, man skall väl alltid börja ngn gång. Idag har man städat, handlat, pysslat, övat osv för nu blir lägenheten invaderad av fyra besökare från Sverige som skall gästa oss i en vecka...

...det blir vinprovning på en vingård och massor med restaurangbesök (främst för att flickvännens syrras grabb är kökschef på en sån där innekrog). Ska bli riktigt najs.

Hoppas allt är gött för er också (ursäktar om jag inte läst igenom hela tråden efter liknande inlägg).

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej allesamman?

Läget i regnet?

Musikern Stef! Tänk ännu en gång för ett svar i en annan tråd om akustiska gitarrer. Det lutar åt två gitarrer med granlock kan jag meddela. En väntar jag från England och en köper jag senare i Sverige. Brorsan har en spansk i ceder, så då skulle det krocka lite om vi kör ihop.

Skillnaden är faktiskt STOR beroende på vilket lock man har i gitarren.

Alhambra (som jag är inne på) har modeller från 1 till 11. Alla, utom nr. 7, kan fås med antingen gran- eller cederlock. Sedan finns ju de handbyggda i Pro-serien förstås.

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

god morgon (vaknade för en halvtimme sen) 😱

här e senaste nytt:

Black Label Society kommer till Sverige för att göra reklam för sitt kommande album, ”Shot to hell”. Bandet kommer att spela med IN FLAMES på följande platser:

26/8 – Göteborg (Röda Stern)

30/8 – Stockholm (Gröna Lund)

2/9 – Malmö (Mölleplatsen)

”Shot to hell” släpps den 3/7 via Roadrunner Records

Vart köper man biljetter?

Själv har jag vart och repat 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

god morgon (vaknade för en halvtimme sen) 😱

här e senaste nytt:

Black Label Society kommer till Sverige för att göra reklam för sitt kommande album, ”Shot to hell”. Bandet kommer att spela med IN FLAMES på följande platser:

26/8 – Göteborg (Röda Stern)

30/8 – Stockholm (Gröna Lund)

2/9 – Malmö (Mölleplatsen)

”Shot to hell” släpps den 3/7 via Roadrunner Records

Vart köper man biljetter?

Själv har jag vart och repat 😄

vet inte har skickat ett mail till grönan och frågat

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...