Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

"The Sun never shines on the lonely" - Redbone 1971. Så märkligt stereoinspeling att man ibland tycker det är mono. Jäkligt bra låt hursomhelst.

Grahn: Så du ska alltså till Sweden Rock, där Deep Purple spelar...?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

...fast det är ju jag som lär ut alla elever det riffet så jag får nog skylla mig själv. 😆🙂

😆

Du kanske skulle variera dig lite? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...fast det är ju jag som lär ut alla elever det riffet så jag får nog skylla mig själv.  😛  😆

😆

Du kanske skulle variera dig lite? 😄

Jo jag har börjat lite med Ac/Dc.

Börjar fan bli less på dom oxå.... 🙂

Handen på hjärtat, finns det nån musik man inte hade tröttnat på? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

...fast det är ju jag som lär ut alla elever det riffet så jag får nog skylla mig själv.  😛  😆

😆

Du kanske skulle variera dig lite? 😄

Jo jag har börjat lite med Ac/Dc.

Börjar fan bli less på dom oxå.... 🙂

Handen på hjärtat, finns det nån musik man inte hade tröttnat på? 😛

Det skulle väl vara Pontiac Johanssons klassiker "Ifrån stan". Den tröttnar man fan aldrig på! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

...fast det är ju jag som lär ut alla elever det riffet så jag får nog skylla mig själv.  😛  😆

😛

Du kanske skulle variera dig lite? 😄

Jo jag har börjat lite med Ac/Dc.

Börjar fan bli less på dom oxå.... 😆

Handen på hjärtat, finns det nån musik man inte hade tröttnat på? 😛

Det skulle väl vara Pontiac Johanssons klassiker "Ifrån stan". Den tröttnar man fan aldrig på! 😛

Den har jag missat... 🙂

Det har inte jag.

På tandemstafetten 96 var det en kille som spelat in den på ett kassettband. Han hade fyllt båda sidorna med bara den låten. Efter ett dygn hade man kommit förbi smärtgränsen liksom... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

...fast det är ju jag som lär ut alla elever det riffet så jag får nog skylla mig själv.  😛  😛

😛

Du kanske skulle variera dig lite? 😄

Jo jag har börjat lite med Ac/Dc.

Börjar fan bli less på dom oxå.... 😆

Handen på hjärtat, finns det nån musik man inte hade tröttnat på? 😛

Det skulle väl vara Pontiac Johanssons klassiker "Ifrån stan". Den tröttnar man fan aldrig på! 😆

Den har jag missat... 😆

Det har inte jag.

På tandemstafetten 96 var det en kille som spelat in den på ett kassettband. Han hade fyllt båda sidorna med bara den låten. Efter ett dygn hade man kommit förbi smärtgränsen liksom... 😛

Haha 😆

Inget att lira på gitarr dock... 🙂

Kanske ung å kåt? Det är ju ett ganska enkelt riff... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en motsvarande upplevelse från lumpen..

En kille envisades med att spela ett band med Pet Shop Boys, varje dag, under hela tjänsten... 🙂

Så numera, om jag hör Pet Shop Boys, ser Pet Shop Boys, läser om Pet Shop Boys, skriver om Pet Shop Boys eller att någon bara nämner Pet Shop Boys så får det ofta... Konsekvenser... 😄

Är märkt för livet... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

...fast det är ju jag som lär ut alla elever det riffet så jag får nog skylla mig själv.  😛  😛

😛

Du kanske skulle variera dig lite? 😄

Jo jag har börjat lite med Ac/Dc.

Börjar fan bli less på dom oxå.... 😛

Handen på hjärtat, finns det nån musik man inte hade tröttnat på? 😆

Det skulle väl vara Pontiac Johanssons klassiker "Ifrån stan". Den tröttnar man fan aldrig på! 😛

Den har jag missat... 😆

Det har inte jag.

På tandemstafetten 96 var det en kille som spelat in den på ett kassettband. Han hade fyllt båda sidorna med bara den låten. Efter ett dygn hade man kommit förbi smärtgränsen liksom... 😆

Haha 😆

Inget att lira på gitarr dock... 🙂

Kanske ung å kåt? Det är ju ett ganska enkelt riff... 😛

Jaa fan. "Nu ska vi lira Ung&Kåt" alla 10 åringar skulle tycka det va roligt.... 😆

Föräldrarna kanske inte blir lika roade... 😆

Djävla mesar... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

...fast det är ju jag som lär ut alla elever det riffet så jag får nog skylla mig själv.  😛  😆

😆

Du kanske skulle variera dig lite? 😄

Jo jag har börjat lite med Ac/Dc.

Börjar fan bli less på dom oxå.... 🙂

lär dom Walk med Pantera 😛😛😆😛😆😆😛 hur enkel som hälst 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Här Gote, banan7.gif en musistudikerbanan

"musistudiker"? 🙂

Åh.. Äh en rätt så lång historia, kände en kille som var känd för att skoja rätt så friskt jämt och ständigt, lite för mycket till slut. Han gillade att vrida till och pyssla med ordlekar. Så när man sade något så repeterade han det man hade sagt fast omvänt och bakvänt, med ofta stor komik som följd.

Nåväl, han skulle söka ett jobb som studiomusiker och skrev i ansökningshandlingarna "Härmed söker jag jobbet som musistudiker..."

Det roligaste var att han hade själv inte sett att han hade skrivit så, fick se hans papper efteråt när han hade fått de returnerade och de hade ritat en cirkel runt ordet musistudiker, nåväl... Han fick inte jobbet... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...