ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 "The shit is bananas, B-A-H-A-M-A-S!" 🙂 "The shit is bananas, C-H-I-Q-U-I-T-A!" 🙂
Gote Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Hej! Hemma igen från tandläkaren... 🙂 Var det service eller bara besiktning? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 (redigerat) De var tvungna att operera bort min kindtand. Det gick inte att dra ut den alltså. Sålunda så sågade de ut den! Sågade i käkbenet, sågade i tandköttet, klyvde tandköttet och sydde i kanterna åtminstone. Nu gapar hålet, hela tiden rinner blod ur öppningen... Det är det värsta!! Undrar hur mycket blod jag har egentligen? Börjar känna mig yr och svag... 🙂 :musik Redigerat 1 mars 2006 av musik
Gote Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 De var tvungna att operera bort min kindtand. Det gick inte att dra ut den alltså. Sålunda så sågade de ut den! Sågade i käkbenet, sågade i tandköttet, klyvde tandköttet och sydde i kanterna åtminstone. Nu gapar hålet, hela tiden rinner blod ur öppningen... Det är det värsta!! Undrar hur mycket blod jag har egentligen? Börjar känna mig yr och svag... 🙂 :musik 🙂 Din typ av tur är den typ av tur man sätter o framför... 🙂
Dark Of Light Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 The shit is annannas... 🙁 Ananas är också the shit. En annan nas.
musik (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Det fanns en bra sak med besöket... Jag lär aldrig drabbas av tandlossning i alla fall. Min tand hade inkapslat sig med käkbenet och blivit i ett stycke...typ... Å andra sidan var det därför den var svår att få väck. 14 da'r tar det innan kötthålet vuxit igen (tur jag är "ledig" i 2 veckor då...). Sedan tar det 4 månader för benet att växa ihop igen.... Operationen tog 7 ordinära tandläkarbesök!! Borde man inte hellre betala efter hur ont man får efteråt? Max smärta=gratis. Inte ont alls=1500 kr. Lite ont=750 kr. 🙁 :musik
Gote Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Borde man inte hellre betala efter hur ont man får efteråt? Max smärta=gratis. Inte ont alls=1500 kr. Lite ont=750 kr. 😕 :musik Bra idé! 😆 Lite skevt blir det nog... 🙁 Rotfyllning: Gratis Rutinkontroll: 1500
Dark Of Light Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Borde man inte hellre betala efter hur ont man får efteråt? Max smärta=gratis. Inte ont alls=1500 kr. Lite ont=750 kr. 😕 :musik Bra idé! 😆 Lite skevt blir det nog... 🙁 Rotfyllning: Gratis Rutinkontroll: 1500 🙂
ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Kebab idag eller? Fan, det vore inte helt fel 😕 Jag tror faktiskt jag ska ta en kebabtallrik isåfall 🙁
lunkan Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Kebab idag eller? Fan, det vore inte helt fel 😆 Jag tror faktiskt jag ska ta en kebabtallrik isåfall 🙁 hahah! 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 är lunkan 15 år? är i skolan nu, har foto. skulle in på Juno (med IE) och skrev juno.co.uk. Och den uppfattar inte det rätt?!?!
lunkan Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 är lunkan 15 år? är i skolan nu, har foto. skulle in på Juno (med IE) och skrev juno.co.uk. Och den uppfattar inte det rätt?!?! 🙁
mornel Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 🙂 Mornelis 🙂 Kommit hem från skolan/jobbet? Jepp. Har haft utbildningsdag i pedagogik och ledarskap. Mycket intressant. På måndag börjar lärarvikarierandet mer seriöst.
ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 🙂 Mornelis 😆 Kommit hem från skolan/jobbet? Jepp. Har haft utbildningsdag i pedagogik och ledarskap. Mycket intressant. På måndag börjar lärarvikarierandet mer seriöst. Ok 😆 Vad ska du bli för typ av lärare? 🙂
mornel Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 😳 Mornelis 🥰 Kommit hem från skolan/jobbet? Jepp. Har haft utbildningsdag i pedagogik och ledarskap. Mycket intressant. På måndag börjar lärarvikarierandet mer seriöst. Ok 🙂 Vad ska du bli för typ av lärare? Lärarvikarie, om jag får be. Till läraryket har jag många år av studier, som jag förmodligen inte kommer att ta. Ska vikariera i de flesta ämnen. Men det har du väl redan frågat mig och jag har svarat för några dagar sedan?
ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 😳 Mornelis 🥰 Kommit hem från skolan/jobbet? Jepp. Har haft utbildningsdag i pedagogik och ledarskap. Mycket intressant. På måndag börjar lärarvikarierandet mer seriöst. Ok 🙂 Vad ska du bli för typ av lärare? Lärarvikarie, om jag får be. Till läraryket har jag många år av studier, som jag förmodligen inte kommer att ta. Ska vikariera i de flesta ämnen. Men det har du väl redan frågat mig och jag har svarat för några dagar sedan? Jepp 🙂 Ok, kan man utbilda sig till vikarie? 🙂
Recommended Posts