Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Det är så irriterande! 😎

För att få snus måste jag till Konsum. Ska jag till Konsum kan jag lika gärna löpa dit. Ska jag löpa dit måste jag äta frukost först och låta den smälta. Ska jag äta frukost måste jag gå härifrån, och det orkar jag fan inte! 😠

Vad hände egentligen med matbutikernas nätsatsning? Kan man få en kasse mat till dörren 2006? 🙂

hur lång tid tar det att springa till konsum då?

Inte lång tid alls. Och jag måste springa idag iaf.. Det är det där med att resa sig från stolen som är jobbigt 😆 Vilket jag gjort nu..

Borde kanske lägga mig igen; höll på att slänga rökosten i papperskorgen istället för att ställa in den i kylskåpet 😆

EDIT: RÄK FFS

om du springer på fastade mage får du ju bra förbränning. 🙁

Seriöst?!

?! 😆

ja!

om man tar en promenad/joggingtur innan frukost förbränner man svinmycket.

kroppen har inget i magen att förbränna så den går in på fettet direkt istället.

promenad är nog dock att föredra eftersom det nog kan vara exremt jobbigt att jobba utan energi. 🙁 fast det va ju tydligen inte så långt till konsum så det är nog ingen fara.

drick lite vatten innan bara. 🙁

edit: jogga inte jobba.

kan iofs vara jobbigt att jobba också 😛

Det var det jag tänkte på... Jag orkar ju inte springa till Konsum i ett bra tempo utan mat i magen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

"Dennis currently makes 2400 US$ a week doing this. Coyote Sevens is owned and operated by Coyote Inc. Hired 4 days ago by Anna Lopez Quit this job"

4 dagar som CEO och ungefär 4 dagar ifrån konkurs... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholm ligger i Norrland väl?  🙂

Nej, norra Danmark. Skåne = Tyskland.

Nejnej, Tyskland hamnar väl i Nordafrika? 😎

Histioreirevisionister har jag inte mycket till övers för, men geografirevisionister respekterar jag... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholm ligger i Norrland väl?  🙂

Nej, norra Danmark. Skåne = Tyskland.

Nejnej, Tyskland hamnar väl i Nordafrika? 😎

Histioreirevisionister har jag inte mycket till övers för, men geografirevisionister respekterar jag... 😛

Så, jag bor vid sydpolen? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholm ligger i Norrland väl?  🙂

Nej, norra Danmark. Skåne = Tyskland.

Nejnej, Tyskland hamnar väl i Nordafrika? 😠

Histioreirevisionister har jag inte mycket till övers för, men geografirevisionister respekterar jag... 🙁

Så, jag bor vid sydpolen? 😛

Nej, Polen ligger bredvid Tyskland. Så du bor i Tyskland. I Afrika. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
det finns bara en kust i sverige

Nordkusten? 😕

Nej, det måste ju vara den polska kusten han menar! Den bredvid Tyskland bakom Sydpolen?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Tur att jag valde skogsvägen. Snö? Nejnej, inte alls... Is? Nejdu, inte det minsta... När jag kommer fram till Konsum märkte jag att jag glömt mitt leg. Men det gjorde inget, Tommy kom precis runt hörnet, han skulle handla cigg.

Han hade tydligen fått sparken också! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...