Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Så, min flickvän satt och tittade på Big Brother och eftersom jag själv har självbevarelsedrift nog att låta låta bli sådant så var jag i köket för att hämta ett glas cola. Kommer in i vardagsrummet och får precis höra någon i programmet som tydligen kallas för "Raggarn´" att "Jag dricker inte vin. Vin är bögöl!".

Detta skedde precis efter att jag hade tagit en klunk cola vilket resulterade i att jag sprutlackade halva vardagsrummet med sagda cola. Visste inte att Big Brother kunde vara så kul...

Bögöl... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Så, min flickvän satt och tittade på Big Brother och eftersom jag själv har självbevarelsedrift nog att låta låta bli sådant så var jag i köket för att hämta ett glas cola. Kommer in i vardagsrummet och får precis höra någon i programmet som tydligen kallas för "Raggarn´" att "Jag dricker inte vin. Vin är bögöl!".

Detta skedde precis efter att jag hade tagit en klunk cola vilket resulterade i att jag sprutlackade halva vardagsrummet med sagda cola. Visste inte att Big Brother kunde vara så kul...

Bögöl... 😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Kom hem igår klockan 00.40... Hade varit å repat å sånt fram tills dess 🙂

Det tär på kraqfterna... oh idag blire samma sak 😠

Om du köper Basic Yoga så blir vilandet mer effektivt... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Kom hem igår klockan 00.40... Hade varit å repat å sånt fram tills dess  😄

Det tär på kraqfterna... oh idag blire samma sak  😠

Om du köper Basic Yoga så blir vilandet mer effektivt... 😆

🙂

inte popo....

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...