Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Nöff!

Postat

Så, min flickvän satt och tittade på Big Brother och eftersom jag själv har självbevarelsedrift nog att låta låta bli sådant så var jag i köket för att hämta ett glas cola. Kommer in i vardagsrummet och får precis höra någon i programmet som tydligen kallas för "Raggarn´" att "Jag dricker inte vin. Vin är bögöl!".

Detta skedde precis efter att jag hade tagit en klunk cola vilket resulterade i att jag sprutlackade halva vardagsrummet med sagda cola. Visste inte att Big Brother kunde vara så kul...

Bögöl... 😆

Postat
Så, min flickvän satt och tittade på Big Brother och eftersom jag själv har självbevarelsedrift nog att låta låta bli sådant så var jag i köket för att hämta ett glas cola. Kommer in i vardagsrummet och får precis höra någon i programmet som tydligen kallas för "Raggarn´" att "Jag dricker inte vin. Vin är bögöl!".

Detta skedde precis efter att jag hade tagit en klunk cola vilket resulterade i att jag sprutlackade halva vardagsrummet med sagda cola. Visste inte att Big Brother kunde vara så kul...

Bögöl... 😆

😆

Postat
Kan ni vara snäll och dämpa er lite. Ni lever om mer än.......ja....... 😎

Edit: Stavade rätt för engångskull

😆

Postat
sitter och njuter av Cemetary Gates (Pantera)

Misstänker att Cemetary Gates (The Smiths) är bättre.

Postat
sitter och njuter av Cemetary Gates (Pantera)

Misstänker att Cemetary Gates (The Smiths) är bättre.

de är omöjligt 😉

Pantera är bäst

enligt mig

Postat
Tjena! Kom hem igår klockan 00.40... Hade varit å repat å sånt fram tills dess 🙂

Det tär på kraqfterna... oh idag blire samma sak 😠

Om du köper Basic Yoga så blir vilandet mer effektivt... 😄

Postat
Tjena! Kom hem igår klockan 00.40... Hade varit å repat å sånt fram tills dess  😄

Det tär på kraqfterna... oh idag blire samma sak  😠

Om du köper Basic Yoga så blir vilandet mer effektivt... 😆

🙂

inte popo....

Postat
Tjena! Kom hem igår klockan 00.40... Hade varit å repat å sånt fram tills dess  😄

Det tär på kraqfterna... oh idag blire samma sak  😠

Om du köper Basic Yoga så blir vilandet mer effektivt... 😆

🙂

inte popo....

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.