Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
😆  😮 ,det här va nog det längsta tråden jag någonsin har sett , orkade inte läsa efter 50 första sidorna  😄

Ska man inte göra heller, där står det bara skit. Det står bara skit överallt här. 😄 Fast det är lite det som är poängen med den här tråden! 😄

Kom in, slå dig ner, känn dig som hemma! Ta en öl, släng burken genom fönstret (utan att öppna det först), starta ett slagsmål med Grahn, flirta med Pico, hångla med Christoffer, diskutera världspolitiken med Overkill och försök övertyga Mornel att du gör bättre musik än honom!

🙂

Öh, jag då?

Med dig ska man ju diskutera kärlek, du har ju bara massa hjärtan överallt! 😱

🥰

😎

//The Love-man

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Popoforum.

"what do I do wrong when the audience start throwing tomatoes at me while performing and can anyone explain who Bert Karlsson is? It says 'you spot Bert Karlson among the audience. Is he a famous person i popo world?"

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Popoforum.

"what do I do wrong when the audience start throwing tomatoes at me while performing and can anyone explain who Bert Karlsson is? It says 'you spot Bert Karlson among the audience. Is he a famous person i popo world?"

😱

Hahahaha.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆  🥰 ,det här va nog det längsta tråden jag någonsin har sett , orkade inte läsa efter 50 första sidorna  😮

Ska man inte göra heller, där står det bara skit. Det står bara skit överallt här. 😄 Fast det är lite det som är poängen med den här tråden! 😄

Kom in, slå dig ner, känn dig som hemma! Ta en öl, släng burken genom fönstret (utan att öppna det först), starta ett slagsmål med Grahn, flirta med Pico, hångla med Christoffer, diskutera världspolitiken med Overkill och försök övertyga Mornel att du gör bättre musik än honom!

🙂

Öh, jag då?

inte ens jag är med... jag är nummer två 😱

Och dessutom är tråden inte skit....

Link to comment
Dela på andra sajter

I fell in love today

If she noticed, I can't tell

Spring feelings come my way

Throwing coins in the wishing well

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

I fell in love today

If she noticed, I can't tell

Spring feelings come my way

Throwing coins in the wishing well

😆

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

I fell in love today

If she noticed, I can't tell

Spring feelings come my way

Throwing coins in the wishing well

😆

😕

😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...