Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

😄

Jag måste fixa mat. Håller på att dö.

😄

Jag har hört att det är ohälsosamt... 😄

😎

...fiskpinnar blev det. 😄

😄

(Ohälsosamt att dö, alltså) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Fan va nice väder det är idag. Man blir på bra humör! 😎😄

Jepp, fan vad jag önskar jag hade en skoter idag... helt underbart att åka på en tur en dag som denna, kanske till slalombacken med en ryggsäck proppad med fika.

(Måste övertyga min bror att köpa skoter igen, jag har inte råd själv). 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

coolt

Fan, vilken läskig avatar du har 😱

Och han är ensam om något sådant... :rolleyes:

de är ju bra att ha en läskig avatar för även om folk inte vet vad jag heter så kan de ju säga "kolla hur många gånger grabben med den läskiga avataren har postat nånting om att han lyssnar på Pantera hela dagarna" 😎

😱

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vad bakis jag är  :rolleyes:

Samma här... Fyfan alltså vad illa. Det var inte värt det denna gången.

Det är alltid värt att vara bakad! 😳

Nu har mitt gått över, dags att käka lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

alå

marcus mår sjukt jävla dåligt

svalde nog något som jag inte borde ha svalt igår... när jag kom hem inatt ramlade jag i hallen och blev kvar där. sängar är betydligt skönare att sova i. när jag vaknade idag kunde jag knappt röra mig, hela kroppen känns askonstig. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

jag skulle möta angelica och dom utanför blå ängel vid 23.30. jag kom dit 23.20 och ville inte stå ute och frysa, så jag gick in och tänkte ta en öl.(det är ett rätt litet ställe strax i utkanten av centrum) hänger av mig jackan och går och fixar en öl. det var inga folk alls i baren och kanske 2 stycken i övrigt. sen ser jag att dom som precis vart ute och rökt går ner för en trappa, cool tänkte jag och kilade också ner. där nere var det action kan jag säga. fullpackad med zigenare som dansade tango och det var asvarmt och ett jävla liv :rolleyes: tur att jag inte behövde stanna längre än 10 min 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

när jag kom hem inatt ramlade jag i hallen och blev kvar där. sängar är betydligt skönare att sova i. när jag vaknade idag kunde jag knappt röra mig, hela kroppen känns askonstig. :rolleyes:

Jag har provat det där... 😳

När jag fortfarande bodde kvar hos mor och far. De kunde inte göra annat än skratta åt mig (jag tyckte inte det var lika roligt, inte då ivf men nu kan jag skratta åt det) när de fann mig liggandes på tröskeln mellan två rum, nedanför fågelburen.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

vad hände mer igår...

öhm

råkade ha sönder mina nya skor lite! 😛 gjorde emma förbannad, blev bjuden på 2 fester, hetsade tordi till att slå calle över kindbenet istället för käkbenet som calle bad om, sprang efter midas bil eftersom han åkte iväg med min drink på huven.. öhm.. fan vad ont i huvet jag har 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...