Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Två månader gammal idag är denna lilla krabat! (Eller egentligen vet vi inte hans och hans brorsas ålder då ett katthem hittade dom och deras mor utslängda i skogen innan vi köpte dom.)

morrisbalkongen24ob.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Så fort kranen är på, älskar han att leka med vattnet, utan en tanke på hur blöt han själv eller omgivningen blir... 😛

Det måste jag testa.. BRB 😏

Nja.. Funkade inte med min katt. Han trodde att han skulle bli badad och stack där i från direkt.. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Så fort kranen är på, älskar han att leka med vattnet, utan en tanke på hur blöt han själv eller omgivningen blir... 😛

Det måste jag testa.. BRB 😠

Nja.. Funkade inte med min katt. Han trodde att han skulle bli badad och stack där i från direkt.. 😳

Jag har det motsatta problemet...så fort han hör en kran någonstans, kommer han springande som om svansen börjat brinna. 😏😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Så fort kranen är på, älskar han att leka med vattnet, utan en tanke på hur blöt han själv eller omgivningen blir... 😏

Det måste jag testa.. BRB 😳

Nja.. Funkade inte med min katt. Han trodde att han skulle bli badad och stack där i från direkt.. 😆

Jag har det motsatta problemet...så fort han hör en kran någonstans, kommer han springande som om svansen börjat brinna. 😠😄

Iofs kan det ha varit ljudet.. Han är livrädd för allt som låter mysko.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga till alla som har haft någon sorts helst kontakt med djur eller med barn!

Varför pratar man så töntigt när man pratar med sitt djur/barn? 😏 Ligger det i generna eller något? 😛 Jag kan bara inte låta bli... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga till alla som har haft någon sorts helst kontakt med djur eller med barn!

Varför pratar man så töntigt när man pratar med sitt djur/barn? 😏 Ligger det i generna eller något? 😛 Jag kan bara inte låta bli... 😆

jag tror man ser på sitt husdjur som sitt barn eller nånting..

äh jag vet inte..

det är så sött å prata med dom på bebis språket 😠

ungefär som man gör till sin flickvän..

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga till alla som har haft någon sorts helst kontakt med djur eller med barn!

Varför pratar man så töntigt när man pratar med sitt djur/barn? 😠  Ligger det i generna eller något? 😏 Jag kan bara inte låta bli... 😄

jag tror man ser på sitt husdjur som sitt barn eller nånting..

äh jag vet inte..

det är så sött å prata med dom på bebis språket 😳

ungefär som man gör till sin flickvän..

😆

😄😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...