Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 hahahahaha om du nu saknar honom så mycke så kan du kolla på denna video (Lynxo och jag lirar live) Sjuukt, basisten längst ute till höger där ser precis ut som en av lärarna på skolan där jag jobbar. Kan det vara Hagsätra-skolan det där? knaZit. Wow, har du jobbat på Hagsätraskolan? Jag har gått där!!! 🙂 ...fast erkänn att det är ett sjukt dålig skola... 😄 jag har ju ochså gått där 🙁🙁🙁🙁 speciellt om man lär sig att skriva "Ett sjukt dålig skola" 😲😎 !!
Christofer Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Pazo: är du en kille eller tjej? villket av dom är de?
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 Pazo: är du en kille eller tjej? villket av dom är de? Skaru fråga chans?
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Pazo: är du en kille eller tjej? villket av dom är de? Skaru fråga chans? HAHAHAHAH!!!! 😄😲😎🙂 !!!
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 Vem? 😱 Vad? 😕 Hur gör djur? 😱 Bakifrån... 😎
Christofer Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 (redigerat) bara undrade, de är lite svårt att se nått på den lilla bilden, med de ser ut som du har en cool frilla 😕 Redigerat 30 mars 2006 av Christofer
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 Jag börjar bli less på riskakor med pizzasmak nu... Kan få byta mot två husmans... 😕
Christofer Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Jag börjar bli less på riskakor med pizzasmak nu... varför prövar du inte pizzakakor med ris smak då?
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 bara undrade, de är lite svårt att se nått på den lilla bilden, med de ser ut som du har en cool frilla 😱 HAHAH!!! Kommer du inte ens ihåg att du frågade vilka som hade skägg? 😕
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 bara undrade, de är lite svårt att se nått på den lilla bilden, med de ser ut som du har en cool frilla 😱 HAHAH!!! Kommer du inte ens ihåg att du frågade vilka som hade skägg? 😕 Det behöver inte ha något med saken att göra.. 😱
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Jag är fan ingen tjej! 😕 Hur bögig jag än må bete mig ibland! å hur mkt tjejkläder jag än må ha! 😱
musik (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Rispuffar är lite roligare som morgonflingor med mjölk och sylt eller sånt där risbräck eller chokladbräck eller vad det heter...det med ljus choklad på...i stora bitar... Finns ibland som lösgodisvariant. 😕
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 Jag är fan ingen tjej! 😱Hur bögig jag än må bete mig ibland! å hur mkt tjejkläder jag än må ha! 😱 Ja just jävlar, har glömt Popomundo-tagga alla poster jag gjort. Nu kommer ju Linus gräva upp det här om ett år... 😕
musik (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 På jobbet pratar alla tjejer om att de är sexuellt frustrerade. Vad menar de och vad vill de att jag ska göra åt det? Hjälp mig! mjölk//:musik
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 På jobbet pratar alla tjejer om att de är sexuellt frustrerade. Vad menar de och vad vill de att jag ska göra åt det? Hjälp mig! mjölk//:musik JAG KAN HJÄLPA DEM!!! Ge dem mitt nummer å be dem komma hit! 😕
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 På jobbet pratar alla tjejer om att de är sexuellt frustrerade. Vad menar de och vad vill de att jag ska göra åt det? Hjälp mig! mjölk//:musik JAG KAN HJÄLPA DEM!!! Ge dem mitt nummer å be dem komma hit! 😕 För Pazo är nämnligen också väldigt sexuellt frustrerad! 😱
musik (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Vad betyder det egentligen? Jag som är helt asexuell... 😕
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 På jobbet pratar alla tjejer om att de är sexuellt frustrerade. Vad menar de och vad vill de att jag ska göra åt det? Hjälp mig! mjölk//:musik JAG KAN HJÄLPA DEM!!! Ge dem mitt nummer å be dem komma hit! 😱 För Pazo är nämnligen också väldigt sexuellt frustrerad! 😱 😕
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Vad betyder det egentligen? Jag som är helt asexuell... 😕 Att man inte fått sig ett ligg på länge å vill ha det stenhårt nu! 😱
Recommended Posts