Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Jag har int fått nån Jazzbok ännu... 😱 Meh! Du får ju flörta på mer med pico! Varje dag liksom!
Per_a_55 Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Jag har int fått nån Jazzbok ännu... 😱 Meh! Du får ju flörta på mer med pico! Varje dag liksom! Meh va tror du vi gör? 😆 Vi har problem med vårt förhållande... 😆 Behöver ni någon att tala med?
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 (redigerat) 😆😆 Jag och Pazo hånglade och rullade runt i sänghalmen ett par gånger, sen var det klart. 😉 (Man bör inte använda "Tell Joke" och "Sing to" om man inte har läst de böckerna, då tar relationen bara skada) Redigerat 30 mars 2006 av Pico
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 😆😉 Jag och Pazo hånglade och rullade runt i sänghalmen ett par gånger, sen var det klart. 😉 (Man bör inte använda "Tell Joke" och "Sing to" om man inte har läst de böckerna, då tar relationen bara skada) 😄 Knull knull! Men nu är du ju så långt borta att jag inte kan knulla mer me dig 😆
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 😆 😉 Jag och Pazo hånglade och rullade runt i sänghalmen ett par gånger, sen var det klart. 😉 (Man bör inte använda "Tell Joke" och "Sing to" om man inte har läst de böckerna, då tar relationen bara skada) 😄 Knull knull! Men nu är du ju så långt borta att jag inte kan knulla mer me dig 😆 Jag är väl någonstans mitt mellan L.A och São Paulo vid det här laget. Kring 5 timmar flygande kvar.
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 😆 😉 Jag och Pazo hånglade och rullade runt i sänghalmen ett par gånger, sen var det klart. 😉 (Man bör inte använda "Tell Joke" och "Sing to" om man inte har läst de böckerna, då tar relationen bara skada) 😄 Knull knull! Men nu är du ju så långt borta att jag inte kan knulla mer me dig 😆 Jag är väl någonstans mitt mellan L.A och São Paulo vid det här laget. Kring 5 timmar flygande kvar. 😄
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 Nu lyfte Grahns flyg också, fan Pazo, du är ensam kvar i stora stan. Klarar du dig? 😆
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Nu lyfte Grahns flyg också, fan Pazo, du är ensam kvar i stora stan. Klarar du dig? 😆 JAO! 😆
starboy (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 😆 JAG VILL KNULLA!!! 😆 Nån som saknar en tjej, kanske ...
Pazo Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 😉 JAG VILL KNULLA!!! 😆 Nån som saknar en tjej, kanske ... JAAA!!! 😆😉 KOM HIT TJEJER!! NUUU!!!
Pico Postat 30 mars 2006 Trådstartare Postat 30 mars 2006 Jaja, vi får jobba vidare med vår relation, Pico. 😄 😲
Christofer Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 23:30 ikväll är de Sista delen av M*A*S*H på tv4+ 😲 de är ett förlängt avsnitt 😄
starboy (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Nästan dags å stänga av datorn va?... hmm... Ja! yep! Herrå!
Christofer Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 hahahahaha om du nu saknar honom så mycke så kan du kolla på denna video (Lynxo och jag lirar live) Sjuukt, basisten längst ute till höger där ser precis ut som en av lärarna på skolan där jag jobbar. Kan det vara Hagsätra-skolan det där? knaZit. Wow, har du jobbat på Hagsätraskolan? Jag har gått där!!! 😲 ...fast erkänn att det är ett sjukt dålig skola... 😄 jag har ju ochså gått där 😎🙂🙁🙁
Recommended Posts