Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Min filur är terrible på allting och t.o.m. abysmal som det kallas...bottenrekord. Cash $0. En riktig nolla.

Idioten håller till i nåt i sthlm som heter Mom's room upstairs. Hur fan kommer jag därifrån?

😕

Vad heter din karaktär, Musik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Jag behöver frisk luft står det. Hur f*n visste dom det?? 😕

Ser på TV för mycket. Otäckt sant...just idag... 😕

Men det händer inte så mycket.

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det står bland egenskaperna Power 390W. Är det bra? Eller e han slut i hövvet?

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jonas Orenskär, det är jag det! En riktig jubelidiot!

😕

Hahahaha.

Se till att ta ett jobb som ger hög lön. Kontorist eller bartender med en lön på 9000 kronor (900$) är det bästa du kan få!

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som kollar på melodifestivalen? :rolleyes:

BWO - Alexander Bard lirar loss på en Micro Korg, som givetvis inte är inkopplad. Sånt är så jävla töntigt. Kan de iaf inte försöka få det att se ut som att det är på riktigt och dra lite kablar eller nåt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var visst en MicroKontroll han hade. Ännu töntigare. Den låter ju inte alls om man inte kopplar in den i nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken ful silverklänning hon har på sig. Jag gillar verkligen inte modet med midjan precis under brösten, långt ovanför naveln.

Helt okej låt fö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahapp, och där kom veckans etnolåt. Skitdålig som vanligt. Lägg ner det där, det är bara patetiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag glanar lite nu...Såg Alexander Bastard nyss och nu är det nån grek tror jag, som sjunger om Amor.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...märkte nyss att man inte kan svara på Mess i "Allmänt". Intressant. Hur har de som svarat där gjort??

*nu ska jag snart dra på Telecastern utav bara hillvette*

:rolleyes:

:musik

Ooopppssss....hård rock i TV...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag har inte sett det förut Grahn. Det är tredje programmet eller nåt tror jag de sa...

:rolleyes:

Märks att inte jag gjort nån av låtarna i alla fall. Inte nåt jag skulle köpa alltså...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver ett blogginlägg om melodifestivalen nu medan jag kollar, så om ni vill ha en sammanfattning får ni spana in bloggen om en halvtimme :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Danis! :rolleyes:

Yo! 😉

Pazo, ska du inte hjälpa mig med trancelåten? 😄

hehe

Jag skulle isf bara kunna lägga på technotrummor 😆

kom igen. do it! Plocka upp bollen! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tack mornel.

Nyss var det en operainspirerad låt. Rätt stark faktiskt! Men fanns nån bas, eller är det min tv:s fel? Den här rätt nya TV:n har en brist... Man kan inte ändra bas och diskant!

Patrik Isaksson - säkert en låt som går vidare direkt. Och kan få resa till...varthän nu den riktiga tävlingen går. Ger mig fan på det!!

Bäst var den där sista låten förra gången, med en kille, lite Beatlesinspirerat. Den enda låt jag hörde då...

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...