Pico Postat 4 mars 2006 Trådstartare Postat 4 mars 2006 Jag drar till Ny och leker med Pico 🙂 Välkommen! 😕 Grahn, skaru inte bli basist tesammans med mig och Pazo? Eller om du hellre spelar klav eller nåt annat kan jag ta basen. 😛
Pazo Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Jag drar till Ny och leker med Pico 🙂 Välkommen! 😕 Grahn, skaru inte bli basist tesammans med mig och Pazo? Eller om du hellre spelar klav eller nåt annat kan jag ta basen. 😛 🙂🙁
musik (oregistrerad) Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 En fråga: Vid registreringen i POPOMUNDO lär det frågas efter vilket språk man vill spela spelet i. Vad har ni angett då? Svenska eller Engelska? 😕
Pico Postat 4 mars 2006 Trådstartare Postat 4 mars 2006 En fråga: Vid registreringen i POPOMUNDO lär det frågas efter vilket språk man vill spela spelet i. Vad har ni angett då? Svenska eller Engelska? 😕 Det kan du välja varje gång du loggar in...
Pico Postat 4 mars 2006 Trådstartare Postat 4 mars 2006 Jag drar till Ny och leker med Pico 😄 Välkommen! 😆 Grahn, skaru inte bli basist tesammans med mig och Pazo? Eller om du hellre spelar klav eller nåt annat kan jag ta basen. 😄 😄😄 Ska fundera på saken 😆 Ett sånt här erbjudande kommer bara en gång i livet. 😆
mornel Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 En fråga: Vid registreringen i POPOMUNDO lär det frågas efter vilket språk man vill spela spelet i. Vad har ni angett då? Svenska eller Engelska? 😆 Jag körde på svenska förstm en bytte till engelska. Övrsättningen är sinnessjukt dålig.
musik (oregistrerad) Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 ÖVERSÄTTNING? Ok, jag får väl se hur det funkar när jag är inne där... 😆
Pico Postat 4 mars 2006 Trådstartare Postat 4 mars 2006 Jag drar till Ny och leker med Pico 😄 Välkommen! 😆 Grahn, skaru inte bli basist tesammans med mig och Pazo? Eller om du hellre spelar klav eller nåt annat kan jag ta basen. 😄 😄😄 Ska fundera på saken 😆 Ett sånt här erbjudande kommer bara en gång i livet. 😆 Okej jag kan ta basen! 😄 ..ska repa klart först och sedan gå ur Rokko! 😄😎 Ingen panik gosse... du kan köra solo om du vill testa det. 😄 Håller en plats åt dig! 😄
Pico Postat 4 mars 2006 Trådstartare Postat 4 mars 2006 Jepp, man kan köra covers till o med på helt andra personers låtar. 😆
musik (oregistrerad) Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Sthlm. Det är väldigt mycket text att läsa! 😆
musik (oregistrerad) Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Min filur är terrible på allting och t.o.m. abysmal som det kallas...bottenrekord. Cash $0. En riktig nolla. Idioten håller till i nåt i sthlm som heter Mom's room upstairs. Hur fan kommer jag därifrån? 😕
mornel Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Min filur är terrible på allting och t.o.m. abysmal som det kallas...bottenrekord. Cash $0. En riktig nolla. Idioten håller till i nåt i sthlm som heter Mom's room upstairs. Hur fan kommer jag därifrån? 😕 Klicka på city, välj en plats och "move to location" för att flytta dig runt.
musik (oregistrerad) Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Fick en uppmaning av morsan att bege mig till Kungsträdgården nu. Så där är jag nu. Jobba på sången var knepigt...gick inget vidare... 😕
Pazo Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Fick en uppmaning av morsan att bege mig till Kungsträdgården nu. Så där är jag nu. Jobba på sången var knepigt...gick inget vidare... 😕 😕
Recommended Posts