Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Jag kom just på en bra grej.

Om man ställer en rulle med toapapper på teven så kan man alltid säga "nä du vet, jag glodde på en skön rulle på teven".. Typ..? Varför man nu ska säga det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom just på en bra grej.

Om man ställer en rulle med toapapper på teven så kan man alltid säga "nä du vet, jag glodde på en skön rulle på teven".. Typ..? Varför man nu ska säga det 🙂

Bra idé! Och så är man beredd om de bara skulle visa skit... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom just på en bra grej.

Om man ställer en rulle med toapapper på teven så kan man alltid säga "nä du vet, jag glodde på en skön rulle på teven".. Typ..? Varför man nu ska säga det  🙂

Bra idé! Och så är man beredd om de bara skulle visa skit... 😛

😄😱

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det har man inte, Gote, men Lee Cumberland kanske kan få fram lite sås till försäljning? Man har ju hört talas om Cumberlandsås. Så att han inte fryser ihjäl ute.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte...för att få godis? 😏

Jag har använt fulare knep än så för att få godis... 😱

För den delen har jag använt jävligt mycket fulare knep för att få "busa"... 😱

Ah, jag älskar att citera mig själv... 😄 Enda gången jag faktiskt kan hålla med den jag citerar... 😛

...tror jag... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte...för att få godis? 😏

Jag har använt fulare knep än så för att få godis... 😱

För den delen har jag använt jävligt mycket fulare knep för att få "busa"... 😛

Ah, jag älskar att citera mig själv... 😄 Enda gången jag faktiskt kan hålla med den jag citerar... 😄

...tror jag... 😱

Va fan är det du säger, din jävla loser! Ingen håller väl med dig!!!!!! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har man inte, Gote, men Lee Cumberland kanske kan få fram lite sås till försäljning? Man har ju hört talas om Cumberlandsås. Så att han inte fryser ihjäl ute.

😏

😉

Ingen risk att han fryser ihjäl. Han verkar nästan trivas att sova på gatan...

Men hans hälsa blev märkbart bättre efter en snabbis. Med en kille. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Märkligt. Jag har spelat popomundo sedan några veckor, men jag har inte varit i närheten av ett handslag ens...

😏

Hur går sånt till??

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt. Jag har spelat popomundo sedan några veckor, men jag har inte varit i närheten av ett handslag ens...

😏

Hur går sånt till??

Kolla om det finns fler karaktärer på samma ställe som du. Då kan du välja att interagera med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt. Jag har spelat popomundo sedan några veckor, men jag har inte varit i närheten av ett handslag ens...

😉

Hur går sånt till??

Kolla om det finns fler karaktärer på samma ställe som du. Då kan du välja att interagera med dem.

Fast så länge du hänger hemma hos mamma så lär du inte träffa nån annan! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jo, men...hur går interagerandet till? VAR skriver man nånstans? Om jag klickar på interagera händer ju inget särskilt. Det enda som däremot hänt är att jag dagen efter har fått snytingar från transor... Och jag vete fan var de kommer ifrån? Är jag KVAR på stället då utan min vetskap?

😏😉

*nu puttrar PYTTEN*

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men...hur går interagerandet till? VAR skriver man nånstans? Om jag klickar på interagera händer ju inget särskilt. Det enda som däremot hänt är att jag dagen efter har fått snytingar från transor... Och jag vete fan var de kommer ifrån? Är jag KVAR på stället då utan min vetskap?

😏😱

*nu puttrar PYTTEN*

Om jag klickar på interact så får jag välja mellan att hälsa eller be om en autograf. Sen klickar man bara vidare från det.

Kul att gå fram till en okänd person och ge dem en örfil... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...