Baktakt Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Hmm! Funderar på att köpa * EMU 1820 * Korg Legacy Collection - Digital Edition .. * Cubase SE3 .. *funderar* /Daniel Jag funderar på att köpa en: * kupévärmare * en jordad förgreningsdosa * En snöskyffel i kompositmaterial *funderar*
Micke H Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Jag skulle vilja ha: * John Petruccis 100.000-kronors rigg... * alla delar i min hemmastudio utbytta mot proffsgrejor... * en nattamacka...
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Och där...slutade matchen 0-0. Något oväntat. Nu börjar "Blå måndag" på Femman. Undrar om den filmen e bra... Jag skulle vilja ha: * Gibson Les Paul Std i lämplig nyans, ev. Root beer * Alhambra akustisk gitarr * Yamaha eller Tanglewood western gitarr * Gretsch Pro Baby Jet med Bigsby svaj i Sparkle Silver * Gretsch White Falcon * Gibson SG i brown * Fender Stratocaster American Std Series i Honey Blonde * Rickenbacker bas * Tablas * Congas * Timpanis * Piccolaflöjt * Clavia Nord Electro II 73 * En schysst stormembransmik * 11 hårda case * en sustainpedal för gitarr * en Dunlop cry baby wah-wah-pedal * en stor harpa i guld * en Steinway & Son flygel * en expressionspedal till Clavian * en sustainpedal till Clavian * en volympedal till Clavian * en cello ...till att börja med 🙂
D Vibe Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Hmm! Funderar på att köpa * EMU 1820 * Korg Legacy Collection - Digital Edition .. * Cubase SE3 .. *funderar* /Daniel Jag funderar på att köpa en: * kupévärmare * en jordad förgreningsdosa * En snöskyffel i kompositmaterial *funderar* 🙂
D Vibe Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Jag skulle vilja ha:* John Petruccis 100.000-kronors rigg... * alla delar i min hemmastudio utbytta mot proffsgrejor... * en nattamacka... Det sista är juh rätt lättåtkommet dock 🙂 ..
Micke H Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Jag skulle vilja ha:* John Petruccis 100.000-kronors rigg... * alla delar i min hemmastudio utbytta mot proffsgrejor... * en nattamacka... Det sista är juh rätt lättåtkommet dock 🙂 .. Redan åtgärdat! 😆
D Vibe Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Och där...slutade matchen 0-0. Något oväntat. Nu börjar "Blå måndag" på Femman. Undrar om den filmen e bra... Jag skulle vilja ha: * Gibson Les Paul Std i lämplig nyans, ev. Root beer * Alhambra akustisk gitarr * Yamaha eller Tanglewood western gitarr * Gretsch Pro Baby Jet med Bigsby svaj i Sparkle Silver * Gretsch White Falcon * Gibson SG i brown * Fender Stratocaster American Std Series i Honey Blonde * Rickenbacker bas * Tablas * Congas * Timpanis * Piccolaflöjt * Clavia Nord Electro II 73 * En schysst stormembransmik * 11 hårda case * en sustainpedal för gitarr * en Dunlop cry baby wah-wah-pedal * en stor harpa i guld * en Steinway & Son flygel * en expressionspedal till Clavian * en sustainpedal till Clavian * en volympedal till Clavian * en cello ...till att börja med 😆 Gedigen lista där, Musik 🙂 /Daniel
D Vibe Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Jag skulle vilja ha:* John Petruccis 100.000-kronors rigg... * alla delar i min hemmastudio utbytta mot proffsgrejor... * en nattamacka... Det sista är juh rätt lättåtkommet dock 🙂 .. Redan åtgärdat! 😆 Gôtt 😆
D Vibe Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Fast nu funderar jag på att skänka mig själv lite sömn. Godnatt ärade forumers..
Baktakt Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Fast nu funderar jag på att skänka mig själv lite sömn. Godnatt ärade forumers.. natti
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 ...men man får inte bli fångad i Mayas våld! [enligt Hinduismen] 😉
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 En nattsmörgås vore gott... ...men jag får leva på flytande föda ett tag till. 😉 just nu sorbet o mosad banan
nurfen Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Nej men hej! Kom just hem. Känner mej lite.. Seg. Tog EN öl för mycket inatt!
mornel Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Så skönt att basra skita i allt man jobbat för dyngnet runt i övar ett år nu. tänker satsa helhjärtat på att "bara" vara en glad amatör nu. 😱 Kan juh börja hänga har lite mera, 😕 så ni lär er hur man stavar om man är ball och vågar.. Vad menar du, ska du lägga ner hela hus- och stdioprojektet?
Linus Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 (redigerat) ██████████████ █████████ █ EDIT: Ordnade till färgen lite mer... Redigerat 4 mars 2006 av Linus
Recommended Posts