Gote Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 ja.. lite kaffe på det här vorre inte dumt... Angående kvinnor och ostar kan jag bara medela att jag laggt det på hyllan efter senaste vändan (iofs vill man ha en hylla men.....inte ha alltså ha) Säg den som inte blivit bränd av en ost... 😱 Men det är bara att kliva upp i hyveln igen... 😉
ThomasJ Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 ja.. lite kaffe på det här vorre inte dumt... Angående kvinnor och ostar kan jag bara medela att jag laggt det på hyllan efter senaste vändan (iofs vill man ha en hylla men.....inte ha alltså ha) Säg den som inte blivit bränd av en ost... 😱 synd bara att det händer samma sak gång på gång:P men så kanske det skall vara...
Gote Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 ja.. lite kaffe på det här vorre inte dumt... Angående kvinnor och ostar kan jag bara medela att jag laggt det på hyllan efter senaste vändan (iofs vill man ha en hylla men.....inte ha alltså ha) Säg den som inte blivit bränd av en ost... 😱 synd bara att det händer samma sak gång på gång:P men så kanske det skall vara... Vaddå synd? Det är ju uppförsbackarna som är livet! 😎 Hur kul är det att glida på en räkmacka? 😉
Pico Postat 23 mars 2006 Trådstartare Postat 23 mars 2006 Jahg kollahr på Prisohn Breahk! Jag har missat de senaste 3-4 avsnitten... 😉 Måste repareras.
nurfen Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Jahg kollahr på Prisohn Breahk! Jag har missat de senaste 3-4 avsnitten... 😉 Måste repareras. Ser det 15:e avsnittet.. Som läckt ut från Fox. Mahaha!
nurfen Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Jag städar! 😄 Var ser man antalet inlägg i en specifik tråd? 😉
Gote Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Jag städar! 😄 Var ser man antalet inlägg i en specifik tråd? 😉 Här. Klicka på antalet svar i tråden så dyker det upp ett och annat...
Dark Of Light Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 förspråhng.. Är det där sådant som Grahn har?? 😄😉
nurfen Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 förspråhng.. Är det där sådant som Grahn har?? 😄😉 Mmm! 😄
Gote Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 förspråhng.. Är det där sådant som Grahn har?? 😄😉 Mmm! 😄 Mind the gap! 😄
nurfen Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 förspråhng.. Är det där sådant som Grahn har?? 😄😉 Mmm! 😄 Mind the gap! 😄 😄 Hjälp mej hitta en MP3- eller WAV-sampling på "MIND THE GAP!"-snubben från Londons tunnelbana! 😄
Gote Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 förspråhng.. Är det där sådant som Grahn har?? 😄😉 Mmm! 😄 Mind the gap! 😄 😄 Hjälp mej hitta en MP3- eller WAV-sampling på "MIND THE GAP!"-snubben från Londons tunnelbana! 😄 😄 <- Klickbar smiley!
nurfen Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Fortfarande för fjolligt! 😄 Här då? 😉 Varför låter hon så porrig när hon säger "you know you want to"? 😄
Recommended Posts