ViktorDenStore Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Idag är det konsert 🙂 I Linköpings konserthus, däni 😉 Med familjen Dominique... Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe... *pussa* 🥰
Pico Postat 23 mars 2006 Trådstartare Postat 23 mars 2006 🥰 Morrn! 😉 Morrn morrn! 🙂 Morrn morrn morrn! 😄 Morrn morrn morrn morrn! 😆
Pico Postat 23 mars 2006 Trådstartare Postat 23 mars 2006 🙂 Morrn! 😄 Morrn morrn! 😆 Morrn morrn morrn! 😆 hej 😆🥰 hej 😆😉
Pico Postat 23 mars 2006 Trådstartare Postat 23 mars 2006 🥰 Grahn, ditt popmongo är ju i princip dött. 😉
Pico Postat 23 mars 2006 Trådstartare Postat 23 mars 2006 😉 Grahn, ditt popmongo är ju i princip dött. 🙂 Ja jag vet. Vet inte hur jag ska få liv i stackarn... 😄 Dricker jag öl så blir jag bara sämre. 🥰 Alltså inte JAG... 😆 Prova shopping, det verkar funka på min. Dock måste han shoppa några gånger på raken för att det skall ge effekt.
ViktorDenStore Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 The stämning is on the topp! 🥰 Vafan, det är ju snart fredag 😉
ViktorDenStore Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 The stämning is on the topp! 🙂 Vafan, det är ju snart fredag 😆 Jepp! Då är jag ledig... 😄😆 Hahaha... 😆 😉 Eh, va? Grattis 😆 Jag är ledig till klockan 12.00 idag... då börjar repetitionerna inför konserten 🙂 Morgan Ågren ska va med o spela 🥰
Pico Postat 23 mars 2006 Trådstartare Postat 23 mars 2006 The stämning is on the topp! 🙂 Vafan, det är ju snart fredag 😆 Jepp! Då är jag ledig... 😄😆 Hahaha... 😆 😉 Eh, va? Grattis 😆 Jag är ledig till klockan 12.00 idag... då börjar repetitionerna inför konserten 🙂 Morgan Ågren ska va med o spela 🥰 Mäktigt! 🙂
Gote Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Morgon.. Och här Gote Tack DoL! 😉 Dig har man inte sett på ett tag. Vad har du gjort med din banan? 🥰
Dark Of Light Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Ahhahh. Nåja. Det har varit lite gömma bananen samt festande och resande här och var men det har liksom lugnat ner sig nu... Tills imorgon ialla fall 🥰 "Råkade" hitta detta på nätet, vad är det?
Gote Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😳 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott Kaffe och konjak är förbaskat gott! Likaså kaffe med kaffebröd! 😄 Shotta jäger är gott 😆 Menar du inte gött? 😄 både och 😄 Goött? 🥰 Gote? 😱 😕
ViktorDenStore Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 The stämning is on the topp! 😳 Vafan, det är ju snart fredag 😄 Jepp! Då är jag ledig... 😱😆 Hahaha... 😄 🥰 Eh, va? Grattis 😄 Jag är ledig till klockan 12.00 idag... då börjar repetitionerna inför konserten 🙂 Morgan Ågren ska va med o spela 😕 Mäktigt! 😄 Jepp 🙂 Han är ju skapligt bra lixom ba 😄
Recommended Posts