musik (oregistrerad) Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Alltså kan man inte skriva ett litet r inom parentes... Hej på ett tag! Nu ska jag knXlla! 😆
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Alltså, musik. När man "har sex" i Popomundo så räknas det inte som att du, som person i verkliga livet, knullar. Så du vet.. ©
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 (redigerat) Alltså, musik. När man "har sex" i Popomundo så räknas det inte som att du, som person i verkliga livet, knullar. Så du vet.. © 😆 ®iiiiiight... Redigerat 22 mars 2006 av Lynxo
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Jag gör det.. Men nu sitter jag och bränner ut Family Guy-avsnitt så jag har nåt att titta på när jag äter i soffan 😆
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Mat är överskattat, och sömn med för den delen...allt som behövs är kaffe... 😆
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Mat är överskattat, och sömn med för den delen...allt som behövs är kaffe... 😆 Kaffe är för svaga människor!
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Mat är överskattat, och sömn med för den delen...allt som behövs är kaffe... 😆 Kaffe är för svaga människor! WORD!
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Mat är överskattat, och sömn med för den delen...allt som behövs är kaffe... 😆 Kaffe är för svaga människor! WORD! Nej, för fan! Vet ni något tuffare än att dricka sitt kaffe helt svart, utan något i? Det är ju som att snusa för fan! 😳
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Mat är överskattat, och sömn med för den delen...allt som behövs är kaffe... 😆 Kaffe är för svaga människor! WORD! Nej, för fan! Vet ni något tuffare än att dricka sitt kaffe helt svart, utan något i? Det är ju som att snusa för fan! 😳 Shotta jäger, Dricka öl. aldrig ha testat att varken röka eller snusa 😎
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Mat är överskattat, och sömn med för den delen...allt som behövs är kaffe... 😆 Kaffe är för svaga människor! WORD! Nej, för fan! Vet ni något tuffare än att dricka sitt kaffe helt svart, utan något i? Det är ju som att snusa för fan! 😳 Shotta jäger, Dricka öl. aldrig ha testat att varken röka eller snusa 😎 Har själv aldrig snusat ioförsig...men jag talar om själva coolfaktorn. Den här 😎 du vet.
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Mat är överskattat, och sömn med för den delen...allt som behövs är kaffe... 😆 Kaffe är för svaga människor! WORD! Nej, för fan! Vet ni något tuffare än att dricka sitt kaffe helt svart, utan något i? Det är ju som att snusa för fan! 😎 Shotta jäger, Dricka öl. aldrig ha testat att varken röka eller snusa 😎 Har själv aldrig snusat ioförsig...men jag talar om själva coolfaktorn. Den här 😎 du vet. Jäger är coolare 😳 Tequila med 😎
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😉 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😉 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott Kaffe och konjak är förbaskat gott! Likaså kaffe med kaffebröd! 😄
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😉 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott Kaffe och konjak är förbaskat gott! Likaså kaffe med kaffebröd! 😄 Shotta jäger är gott 😄
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😉 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott Kaffe och konjak är förbaskat gott! Likaså kaffe med kaffebröd! 😄 Shotta jäger är gott 😄 Menar du inte gött? 😄
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😉 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott Kaffe och konjak är förbaskat gott! Likaså kaffe med kaffebröd! 😄 Shotta jäger är gott 😄 Menar du inte gött? 😄 både och 😄
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😄 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott Kaffe och konjak är förbaskat gott! Likaså kaffe med kaffebröd! 😄 Shotta jäger är gott 😄 Menar du inte gött? 😄 både och 😄 Goött? 😉
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😄 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott Kaffe och konjak är förbaskat gott! Likaså kaffe med kaffebröd! 😄 Shotta jäger är gott 😄 Menar du inte gött? 😄 både och 😄 Goött? 😉
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Kaffe och tequila! Eller spetsat kaffe! 😄 Kaffe med såndär swiss cream ska tydligen vara jäckligt gott Kaffe och konjak är förbaskat gott! Likaså kaffe med kaffebröd! 😄 Shotta jäger är gott 😄 Menar du inte gött? 😄 både och 😄 Goött? 😉 Gote? 😄
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Ärligt, Pazo. Vad har jag sagt om alkohol? Samma sak som om kvinnohål! Aaaahahaa.... 😉
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Nu kom jag och tänka på världens bästa snapsvisa, dessutom. ALKOHOL Å KVINNOHÅL DOM ENDA HÅL VI TÅL SKÅL!
Recommended Posts