Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Vad är en nurf egentligen? Det är inte en smurf, och inte en lurk, inte heller en turk... SÅ VAD ÄR DET??? 😏 Det är mitt 😕
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Hallåjsan Pazo! 😏 Men tja! LÄGET!? 😆 Kunde inte varit bättre!!!! ..för nu är ju du här... 😕
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Hallåjsan Pazo! 😆 Men tja! LÄGET!? 😆 Kunde inte varit bättre!!!! ..för nu är ju du här... 😕 😕 Pazo? Otrogen?! 😏
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Hallåjsan Pazo! 😆 Men tja! LÄGET!? 😄 Kunde inte varit bättre!!!! ..för nu är ju du här... 🥰 😆 Pazo? Otrogen?! 😕 Jag lovar!! Jag har ju inte gjort någe 😏🥰 Den jag isf är otrogen mot är mot VIktor... han var "där" först 😛 😕😆
Gote Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Hallåjsan Pazo! 😕 Men tja! LÄGET!? 😆 Kunde inte varit bättre!!!! ..för nu är ju du här... 😆 😆 Pazo? Otrogen?! 😏 Vaffan? Jag trodde jag var den enda... 😕
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Shit, vilket drama.. Kul, Pazo. Vi ses INTE på fredag! 😏
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Forumets längsta tråd har förvandlats till en såpa! Hur ska Pazo ta sig ut ur denna situation? Kommer han att återfå forumiternas tillit? Se nästa avsnitt av forumets såpa-tråd!
Gote Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Forumets längsta tråd har förvandlats till en såpa! Hur ska Pazo ta sig ut ur denna situation? Kommer han att återfå forumiternas tillit? Se nästa avsnitt av forumets såpa-tråd! Kommer han att vakna och hitta Bobby i duschen? 😏
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Forumets längsta tråd har förvandlats till en såpa! Hur ska Pazo ta sig ut ur denna situation? Kommer han att återfå forumiternas tillit? Se nästa avsnitt av forumets såpa-tråd! Kommer han att vakna och hitta Bobby i duschen? 😏 NEJ!!! 😆
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 !!! :julli-nusse: 😏 Gote klättrar precis upp i "wub" skalan! 😎 Vad ska ni andra göra för att hindra honom! 😆
Micke H Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Forumets längsta tråd har förvandlats till en såpa! Hur ska Pazo ta sig ut ur denna situation? Kommer han att återfå forumiternas tillit? Se nästa avsnitt av forumets såpa-tråd! Kommer han att vakna och hitta Bobby i duschen? 😏 NEJ!!! 😆 Jag tror du just fick honom att återuppleva något... 😎
Overkill Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Off-topic i OT-tråden 😏 Någon som vet ett program så man kan spela synt på tangentbordet? Den klättrar i min wub skala! 😎😆
Pazo Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 !!! :julli-nusse: 😏 Gote klättrar precis upp i "wub" skalan! 😎 Vad ska ni andra göra för att hindra honom! 😆 Ni får lite betänketid! ska lag mat nu! Tja! 😎
Gote Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Forumets längsta tråd har förvandlats till en såpa! Hur ska Pazo ta sig ut ur denna situation? Kommer han att återfå forumiternas tillit? Se nästa avsnitt av forumets såpa-tråd! Kommer han att vakna och hitta Bobby i duschen? 😏 NEJ!!! 😎 Jag tror du just fick honom att återuppleva något... 😎 😆😆
Recommended Posts