Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kontrar med en litte poppigare snutt gjord i en källare i gran(h)nkommunen Dorotea.. 2003.. Sent som attan på natten och kallt ute. 3 år sen men va tusan. Synten här är en Kurzweil K2000 kombinerad med Soundfonts i datorn och Cubasis som sequencer.. 16/4 Q men va tusan.. Vem bryr sig.. 🙂

mms://dorotea.tv/tn1.wma (måste öppnas i Windows MediaPlayer för att funka...)

Redigerat av hegobald
Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

😮

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Är Pazo uppe tidigt idag? 😛

det är itne jag 🙂

Postat

Grahn, haru några fler färdiga låtar?

Vi kan släppa albumet nu, men jag tänkte vi kan trycka in fler låtar om någon av er har några liggandes.

Postat
Jorrå jag har några punklåtar. Ska jag lägga till nån?

Gör det!

Okej 😛

4 st 🙂

Cool, vi måste framföra dem en gång först innan vi kan spela in dem.

Postat

😎

Mitt band har vart på turné (bor i LA) i Nashville och New York. Vi har haft två konserter och tillsammans drog de hela 23 personer! 😛😄🙂

Postat
😎

Mitt band har vart på turné (bor i LA) i Nashville och New York. Vi har haft två konserter och tillsammans drog de hela 23 personer!  😄  😄  😛

Storartat! 😄

Vi har 34 biljetter sålda till Sthlmsspelningen... antar att vi inte är stora i Sverige ännu.. 🙂

😎

Postat
😎

Mitt band har vart på turné (bor i LA) i Nashville och New York. Vi har haft två konserter och tillsammans drog de hela 23 personer!  😄  😄  😛

Storartat! 😎

Vi har 34 biljetter sålda till Sthlmsspelningen... antar att vi inte är stora i Sverige ännu.. 🙂

😎

😄😄😎

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.