Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 😱

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 😱

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😳

Jag önskar bara att det vore lika enkelt att övertyga dom om att det vore en god idé att följa med mig hem... 😠

Jag antar att jag får spara det till krogen på lördag...då ska jag ut med några gamla polare från 9:an!! 😄 Sist vi träffades hade jag kort hår och glasögon. Nu har jag långt hår, skägg och lite svartare kläder...ska bli kul att se hur de reagerar... 😄

Fan vad kul det var att ha den här tråden för sig själv en stund... 🙂

Forumets längsta tråd, när du vill vara dig själv en stund.

Jag vet inte varför jag gillar Studio forum, men jag antar att jag vill vara mig själv en stund.

Citat från Gevalia respektive Norrlands guld-reklamer, för de som inte fattade... 😏

Nej, usch vad uttråkad jag börjar bli...kan ingen annan skriva???? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 😱

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 😱

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😳

Jag önskar bara att det vore lika enkelt att övertyga dom om att det vore en god idé att följa med mig hem... 😠

Jag antar att jag får spara det till krogen på lördag...då ska jag ut med några gamla polare från 9:an!! 😄 Sist vi träffades hade jag kort hår och glasögon. Nu har jag långt hår, skägg och lite svartare kläder...ska bli kul att se hur de reagerar... 🙂

Fan vad kul det var att ha den här tråden för sig själv en stund... 🙂

Forumets längsta tråd, när du vill vara dig själv en stund.

Jag vet inte varför jag gillar Studio forum, men jag antar att jag vill vara mig själv en stund.

Citat från Gevalia respektive Norrlands guld-reklamer, för de som inte fattade... 😏

Nej, usch vad uttråkad jag börjar bli...kan ingen annan skriva???? 🙂

Och jag som nyss tyckte det var skönt att sitta här ensam... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 😱

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 😄

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😱

Jag önskar bara att det vore lika enkelt att övertyga dom om att det vore en god idé att följa med mig hem... 😳

Jag antar att jag får spara det till krogen på lördag...då ska jag ut med några gamla polare från 9:an!! 🙂 Sist vi träffades hade jag kort hår och glasögon. Nu har jag långt hår, skägg och lite svartare kläder...ska bli kul att se hur de reagerar... 🙂

Fan vad kul det var att ha den här tråden för sig själv en stund... 🙂

Forumets längsta tråd, när du vill vara dig själv en stund.

Jag vet inte varför jag gillar Studio forum, men jag antar att jag vill vara mig själv en stund.

Citat från Gevalia respektive Norrlands guld-reklamer, för de som inte fattade... 😏

Nej, usch vad uttråkad jag börjar bli...kan ingen annan skriva???? 🙂

Och jag som nyss tyckte det var skönt att sitta här ensam... 😄

Fan, Pazo, jag ser att du sitter och lurar... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

MEH! SKA INTE DU PÅ IRLEN LYNXO!!!! 😏😠😳

Meh, skulle gärna vilja, trots att jag är en rätt färsking här på Studio forum. Hade dock planerat in det andra rätt länge...fast vem vet, det slutar kanske med att vi slinker förbi. 😱 Då jävlar! 😱

Förresten Grahn, cool låt! 😄 Aldrig fel med lite piano. Håller själv på och lär mig just nu. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MEH! SKA INTE DU PÅ IRLEN LYNXO!!!!  😏  😠  😳

Meh, skulle gärna vilja, trots att jag är en rätt färsking här på Studio forum. Hade dock planerat in det andra rätt länge...fast vem vet, det slutar kanske med att vi slinker förbi. 😱 Då jävlar! 😄

Förresten Grahn, cool låt! 😄 Aldrig fel med lite piano. Håller själv på och lär mig just nu. 🙂

OKEY! Acceptabel frånvaro då 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MEH! SKA INTE DU PÅ IRLEN LYNXO!!!!  😠  😳  😱

Meh, skulle gärna vilja, trots att jag är en rätt färsking här på Studio forum. Hade dock planerat in det andra rätt länge...fast vem vet, det slutar kanske med att vi slinker förbi. 😱 Då jävlar! 😄

Förresten Grahn, cool låt! 🙂 Aldrig fel med lite piano. Håller själv på och lär mig just nu. 🙂

OKEY! Acceptabel frånvaro då 😄

Puh... 😏

(tror du han gick på det?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint... 🥰

Gllar du förminskade kvinter? 🙂

Snyggt va det i alla fall, lite inspirande. =) Vad är det för klaviatur du spelar på och vilken ljudbank använder du? The Grand?

.Viktor

Tack! 😄

Det är faktiskt Reason 3.0.

😎

Okej... coolt 🙂

Men inte som klaviatur väl? 😕😳

Du har väl använt nåt elpiano typ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm.. Snygg pianoimprovisation.. Låter som om det är -12 grader kallt i Åsele och deu ser kyrktornets klocka genom rimsfroten/istapparna i fönstret.. Smått orangrerött belyst av gatlubelysningen. Lite hård kvantisering dock.. men gillar harmisarna.. Att en SY77 kan låta så pass bra ändå.. 😕. Mm.. lite Tollallaparn över det hela.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...