Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Hej

samma fråga som ni hört vid tusentals tillfellen =)

så kommer den i gen

jag är helt färsk i det har så vad ska jag ha för prylar ??

jag har en super lap top o min hem pc är maxad =)

fattas bara stdio prylar

Lap top = 1024 ram

amd tuion 64 MT-34 prosesor mm mm

H PC = 3 gig ram

4400x2 prosesor

OK det går o ha mer i ram =)

SÅ ?? vad ska man ha ?? MAX PRIS 10k

Link to comment
Dela på andra sajter

ok har sökt men hitar inte vad jag behöver =(

vet att jag behöver något me 4 - 8 portar

o ska fixa 4 kanaler in på sama gång =)

men var hitar jag det?? 😛

Köp en till dator vetja!

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 😄

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 😆

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 🥰

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 🥰

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 🙁

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😆

Jag önskar bara att det vore lika enkelt att övertyga dom om att det vore en god idé att följa med mig hem... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 🥰

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 🙁

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😆

Jag önskar bara att det vore lika enkelt att övertyga dom om att det vore en god idé att följa med mig hem... 😄

Jag antar att jag får spara det till krogen på lördag...då ska jag ut med några gamla polare från 9:an!! 😄 Sist vi träffades hade jag kort hår och glasögon. Nu har jag långt hår, skägg och lite svartare kläder...ska bli kul att se hur de reagerar... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 🥰

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 🙁

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😆

Jag önskar bara att det vore lika enkelt att övertyga dom om att det vore en god idé att följa med mig hem... 😄

Jag antar att jag får spara det till krogen på lördag...då ska jag ut med några gamla polare från 9:an!! 😄 Sist vi träffades hade jag kort hår och glasögon. Nu har jag långt hår, skägg och lite svartare kläder...ska bli kul att se hur de reagerar... 😄

Fan vad kul det var att ha den här tråden för sig själv en stund... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 🥰

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 🙁

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😆

Jag önskar bara att det vore lika enkelt att övertyga dom om att det vore en god idé att följa med mig hem... 😄

Jag antar att jag får spara det till krogen på lördag...då ska jag ut med några gamla polare från 9:an!! 😄 Sist vi träffades hade jag kort hår och glasögon. Nu har jag långt hår, skägg och lite svartare kläder...ska bli kul att se hur de reagerar... 😄

Fan vad kul det var att ha den här tråden för sig själv en stund... 🙂

Forumets längsta tråd, när du vill vara dig själv en stund.

Jag vet inte varför jag gillar Studio forum, men jag antar att jag vill vara mig själv en stund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår blev jag ordentligt riven på handleden när jag lekte med mina två katter. Det missuppfattades i plugget...kombination hårdrockare och någonting som ser ut som skärsår i händerna och armarna brukar ge upphov till skämt om djävulsdyrkan... 😱

Fast om jag inte vill uppmuntra det, borde jag kanske inte säga att jag har ett altare hemma där jag brukar ta hemlösa som jag binder fast och skär upp för att sedan dricka deras blod... 😱

Aja, det är ändå rätt kul att anspela på stereotypen av hårdrockare. Speciellt för de mest korkade brudarna som rent av tror en... 😳

Jag önskar bara att det vore lika enkelt att övertyga dom om att det vore en god idé att följa med mig hem... 😠

Jag antar att jag får spara det till krogen på lördag...då ska jag ut med några gamla polare från 9:an!! 😄 Sist vi träffades hade jag kort hår och glasögon. Nu har jag långt hår, skägg och lite svartare kläder...ska bli kul att se hur de reagerar... 😄

Fan vad kul det var att ha den här tråden för sig själv en stund... 🙂

Forumets längsta tråd, när du vill vara dig själv en stund.

Jag vet inte varför jag gillar Studio forum, men jag antar att jag vill vara mig själv en stund.

Citat från Gevalia respektive Norrlands guld-reklamer, för de som inte fattade... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...