nurfen Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Du ska bli fullare! 😳😳😳😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 allså. jag vill inte vara såhär full nu" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Kan rummet söita bet sig såhr nu" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Kan rummet söita bet sig såhr nu" 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 21 mars 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 🙁🙂🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Morrn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Kan rummet söita bet sig såhr nu" vad ville han skriva? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Kan rummet söita bet sig såhr nu" vad ville han skriva? 🙂 Enligt Altavistas Babelfish: "Kan inte rummet sluta bete sig såhär nu? Jag är bakfull och allt snurrar. Ojoj, nu kräks jag snart." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Finns Paziska på Babelfish nu? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Finns Paziska på Babelfish nu? 😛 De har lagt till det nu. Stor efterfrågan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Finns Paziska på Babelfish nu? 😛 De har lagt till det nu. Stor efterfrågan. Ja, det är klart.. Så ofta som han är full, så behövs det "folk" som tolkar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Finns Paziska på Babelfish nu? 😛 De har lagt till det nu. Stor efterfrågan. Ja, det är klart.. Så ofta som han är full, så behövs det "folk" som tolkar! Sen är det ju som med alla andra profeter att det finns falanger som tolkar hans ord väldigt olika... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 21 mars 2006 Finns Paziska på Babelfish nu? 😛 De har lagt till det nu. Stor efterfrågan. Ja, det är klart.. Så ofta som han är full, så behövs det "folk" som tolkar! Sen är det ju som med alla andra profeter att det finns falanger som tolkar hans ord väldigt olika... Jepp, och det hans mening egentligen betyder är: "Min optiska mus tillfredställer mig inte längre..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Finns Paziska på Babelfish nu? 🙂 De har lagt till det nu. Stor efterfrågan. Ja, det är klart.. Så ofta som han är full, så behövs det "folk" som tolkar! Sen är det ju som med alla andra profeter att det finns falanger som tolkar hans ord väldigt olika... Jepp, och det hans mening egentligen betyder är: "Min optiska mus tillfredställer mig inte längre..." Hund... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Morrn Grahn! Vad gör du uppe så här dags? Börjar inte du vid tretiden? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 God mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo o oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo o oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo o oooooooooooooooooooooooooooorgon!!!!!!! (Det var en gäspning... 😛 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 21 mars 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 😛 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 God mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo o oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo o oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo o oooooooooooooooooooooooooooorgon!!!!!!! (Det var en gäspning... 😛 ) Davs Preben! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Ska vi starta en liten omröstning? Hur bakis tror ni att Pazo är idag? Jag gissar på en 9:a! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 21 mars 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Ska vi skriva riktigt högt så att han får ont i huvudet? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Ska vi starta en liten omröstning? Hur bakis tror ni att Pazo är idag? Jag gissar på en 9:a! 😄 9.2 på Richterskalan... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Ska vi starta en liten omröstning? Hur bakis tror ni att Pazo är idag? Jag gissar på en 9:a! 😱 9.2 på Richterskalan... 😄 det beror på hur mycket stekt ägg han grundade med igår 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 9.2 på Richterskalan... Ricardoskalan? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 21 mars 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts